;)

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Thess - 6 maj 2008 22:51



 Riktigt dålig bild, men en dagens hur som helst. ;P

Väldigt slapp sådan. Absolut inget märkvärdigt egentligen...

Vit tröja - BLENDshe

 Grått långt linne - ONLY

Strumpisar - Lindex. ;)


Min fina fröken. Nellie. v

Kaninen är en ram där jag förvarar foto på min lillasyster för er som är nyfikna. ;)


eeeeeegooo.


 Lite mer ego.

Där ser ni närmre bild på min scarf också ju, skitbra!

Av Thess - 6 maj 2008 22:12

Sitter här nu igen, ja. Har fortfarande ganska tråkigt. Det blev ingen prommis iheller, nehepp.

Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag hade ju lika gärna kunnat gå ut själv, men hur kul känns det? Nej, usch och fy. Okej, möjligtvis skulle jag kunna göra det om jag skulle gå i skogen eller nått, med mp3 och grejer. Men såhär mitt inne i allt så känns det förjävla trist... Och ska jag vara helt ärlig så är det lite smått pinsamt också. Haha. Yepp, sån är jag!


Ska lägga in lite bilder nu tänkte jag. Vet inte riktigt om jag ska börja med "dagens" igen. Personligen tycker jag att det är jävligt kul att kolla på andras outfits och får mycket inspiration där ifrån. Men kan väl inte direkt påstå att jag varken har sådär jättefina kläder eller bra fantasi haha, men så tänker nog de flesta... Eller? ;P

Aja. Huvudsaken är väl ändå att JAG vill och tycker att det är kul att visa. Sen kan man ju också titta tillbaka på sina föregående outfits de dagar då man har slut på fantasin.

Jag är förjävla bra! MUHA, MUHAHA, MUHAHAHA! ;)


Av Thess - 6 maj 2008 19:39

Hej och hå! Precis när jag var som hungrigast kom mamma och hennes väninna med förslaget att vi skulle gå och käka kinamat. Det tackar jag aldrig nej till! Tycker det är så sjukt gott. Självklart beställde jag det vanliga - tre små rätter! Efteråt blev det friterad banan med glass och sirap. Mums.


Nu sitter jag här och väntar på att Minette ska logga in på MSN. Jag är rastlös. Vill ut och gå. Det är ju så fint väder dessutom så då är det svårt att sitta still. En liten sprattelgumma är man allt!


Ska nog hitta på något annat vettigt nu sålänge. Puss!

Av Thess - 6 maj 2008 15:25

Nu har jag sminkat mitt fejs så sitter och väntar att mina två knutor på varje sida av skallen ska torka så jag kan dra loss det och få till lite mer lockar i håret. Är så jävla hungrig, igen. Måste fixa nått att äta. Nudlar kanske. Eller macka. Det är enklast att göra. ;P

The voice går varmt här hemma hos mig och svagt hör jag alla som går och klipper sitt gräs här i området. Eller ja, det är väl mest gräsklippar-ljudet jag hör. Nyklippt gräs doftar så gott. Så somrigt.


vet ni? Jag har fått världens sötaste döskalle-scarf. Tänker på Challe när jag ser den. haha. Hon var (är kanske fortfarande?) tokig i döskallar. Här är ett himla massa tjat om den tösen. ;) Hur som helst är den bara en enkel svart, men vita döskallar och stjärnor... eller vad det nu ska vara. JÄTTESÖT är den iallafall!:)


Nä usch. Nu måste jag fixa något käk, annars blir jag tokig snart!

Vad heeeendoor idag?


Förresten! Måste bara berätta en sak till mina nära och kära om de skulle råka läsa här.

Jag har råkat slå fel PINkod på min telefon ett antal gånger, så den är låst för tillfället. Har mailat kundtjänst och skulle få hem koderna inom 3 arbetsdagar, så först efter det kan ni nå mig på telefonen igen. Suck!

Men ni kan ju alltid nå mig över MSN och ni vet ju hemnummert om det skulle vara riktigt krisigt. ;)


Av Thess - 6 maj 2008 13:14

Det gick ju fort! Nu har jag gjort klart arbetet och det känns förjävla bra!:) Naturkunskap är ju, som ni redan förstått, inte min grej. Men detta gick ju riktigt bra!

Sitter och tuggar i mig en macka nu. Hann ju inte få i mig mer än en banan innan, höhö. Sen ska jag gå ut med bebis i solen och leka lite. ;)


Vann 160 spänn på lotter idag, det är ju alltid något iallafall. hihi.

Mm, jag är nog ganska glad idag. ;)

Av Thess - 6 maj 2008 11:29

Godmorgon gullungar!


Okej, tror de eller ej, men jag har faktiskt varit uppe ett tag.

Har redan hunnit sluka i mig en kopp kaffe, fått kläder på mig och piggnat till ganska rejält faktiskt.

Har ni sovit gott? Det har jag iallafall! Humöret känns mycket bättre idag dessutom.


Tänkte snart käka frukost och därefter börja plugga lite och skicka in något arbete, sen har jag inte mycket mer planerat. Det är inte långt kvar till sommarlovet nu. Skönt! Dock är det lite stressigt nu i slutet med att få in allt i tid osv, men det ska nog lösa sig. Jag gjorde ju inte provet igår iheller så jag måste fixa ny tid så man kan få det överstökat.


Samtidigt som jag sitter här med kaffe nr2 så väntar jag på att Charlotte ska vakna till liv. Hon brukar annars ha varit inne och skrivit blogg långt innan jag vaknat, men inte idag när man liksom bara sitter och väntar på någon kul läsning. Självklart! ;P Haha.

14 dagar kvar. v


Dags för skolmailen och lite plugg! Eller frukost först? Ah, vi får se!

Hoppas ni får en fin dag. Puss!

Av Thess - 6 maj 2008 00:42

Börjar bli lagom nannig i ögonen nu känner jag. Har precis sagt godnatt till bästa vännen och tänkte dra mig mot soffan. Kanske kolla igenom lite arbete, annars ska jag försöka sova istället.

Kollade smhi lite snabbt nu också och där lovades solsken hela veckan, underbart! Då blir man genast mycket gladare.

Idag kan man väl inte psåtå att jag har varit så värst... glad, men alla har vi väl våra dagar. Hoppas bara morgondagen bjuder på något bättre, för såhär orkar jag fan inte vara. Sjukt tråkigt ju!


Vet ni? Eftersom klockan är över 00.00 så kan man säga att det är exakt två veckor kvar tills Charlotte och Andypandy flyttar till Sverige. Hur galet bra låter inte det?!

Kan inte fatta det. Tycker tiden har gått så fort nu när man tänker efter.


Nej minsann, nu ska jag kolla av skolmailen sen lämnar jag datorn! Godnatt alla!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards