;)

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Thess - 20 maj 2008 12:11



Jag är helt förälskad i den underbara kjolen. Om jag minns rätt så finns den hos forever21. Tror dock att jag har sett något liknande hos Gina Tricot. Någon som vet? Jag måste ha den!

Av Thess - 20 maj 2008 11:44

Gissa om jag är glad idag?! Jag är fruktansvärt glad! Hihi.

Sitter här och lyssnar på Tokio Hotel med kaffet i hand och bara... leeer. ;D

Såhär vill jag alltid ha det! haha.


Lägger in en ljuvlig TH-låt här. Njut! ;)


Av Thess - 20 maj 2008 01:33

Nyss var där en kille som adda mig på msn. Som visningsbild hade han då en kuk där han även hade krivit dit "23 cm" så fint så

Han skrev hej och jag likaså. Sedan fråga jag "Var det något speciellt du ville eller?"

Helt plötsligt var han offline...


VARFÖR FÖRSVANN DU SÅ FORT, LILLA HJÄRTAT?


Suck.

Är det jag som börjar bli gammal eller är det bara jävligt tråkigt med dessa kryp som addar endast för att skryta om sin sjukt ointressanta dick?


Jag förstår inte det roliga, porriga eller vad det nu ska vara bra för.

Förklara..?


Av Thess - 20 maj 2008 00:47

Denna gråa måndag är snart förbi och det har varit precis sådär segt som jag ana imorse.

Regnet har hälsat på och jag har pluggat näst intill hela dagen. Det är ioförsig ganska okej en dag som denna, man slipper ju att ha ångest över att man inte är ute och busar i solen liksom.

Hoppas det blir fint väder i helgen iallafall för då är det tänkt att göra ett Tosselilla-besök.

Har ni varit där? Det är en självklarhet på sommaren för mig iallafall. ;) Karuseller, vattenland, massa djur, go-cart osv. Jag älskar det!


Man är ju en sån typ som måste få vara barnslig och leka av sig då och då. ;)





Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards