;)

Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Thess - 21 maj 2008 19:55

Jag är sjuuuukt slut i hela kroppen nu. Har varit ute och handlat med modern min. Hon är inte nådig ska jag tala om!

Men ett nytt tangentbord, lite böcker, lite gottgott och sånt fick jag för besväret. Det kan jag väl ändå acceptera. Höhö.

Men som sagt, jag är slut nu! Ska dra på mig feeeeta mjukisdressen och feta gotta framför tvn. Bonde söker fru startar väl idag? haha. Äh, det är gulligt med bönder. Programet är gulligt iallafall. Har sett lite av reklamen, är det så att där ska vara en bög inblandad denna gången också?

DET är väl sött om nått! En bögbonde. hihi. :D


Slutpratat för min del ett tag nu. Bibiiiii!

Av Thess - 21 maj 2008 13:33

Åh, vad seg jag är idag! Sitter fortfarande med pyjamasbrallor och en big tröja. Jag skyller på vädert. :P

Borde kanske sätta fart och plugga eller nått? Måste tvätta en massa kläder också. Hur tråkigt är inte det?!


S U C K!

Av Thess - 21 maj 2008 11:23

Hellooja! Allt bra?

Med mig är det väl lite si och så.

Äh! Har säkert "bara" vaknat på fel sida helt enkelt. Jobbigt värre!

Har sjuuuukt ont i ryggen idag! Mer än vanligt alltså.

I mellanåt så hugger det till rejält så man knappt kan ta ett andetag. Ganska läskigt faktiskt. Och jobbigt. Blöp.


Men vill ni veta nått bra? haha.

Kisebebis har legat sååå fint i sängen HELA natten UTAN att bita mig i varken näsa eller tår! Mohaha, det är ju alltid något. ;D


Av Thess - 21 maj 2008 01:28

Nu är jag alldeles för trött för att sitta här och häcka.

Tänkte ta mina glädjerus och gå till sängen, haha.

Okej, först måste jag bara hitta en ny, bra bok att läsa eftersom jag läste ut den andra igår.

Geeky? Me? No, no, no. ;)


Puss och godnatt!

Av Thess - 21 maj 2008 00:13

Craaaazy!

Okej, jag har varit väldigt glad hela dagen, som ni redan vet. Men nu precis när jag stod i köket så fick jag bara ett sånt galet lyckorus. Det är svårt att förklara, det är bara en inre(haha?) känsla som poppar upp för e stund.

Det är inte första gången, såklart, men jag har inte intresserat mig för att uppmärksamma det direkt förrän nu.

Vad är det som händer i kroppen? Vad beror det på? osv...

Haha, det låter skummt, ellerhur?

Men fattar ni vad jag menar för känsla? Brukar ni också få dessa "glädjerusen"?


På tal om glädje och att uppmärksamma...

Jag har flera gånger sett reklamen på tv för horseshowen som äger rum i Malmö denna helg, men inte lyssnat så värst noga på datum och sånt förren idag. Det gäller alltså 24-25/5 (ja, om jag nu har hört och sett rätt) Dvs. att jag kommer ha fullt upp även denna helg. Hujedamej!

Av Thess - 21 maj 2008 00:05

Ta alla bokstäver i ditt namn så får du reda på hur du är!

A.   Gillar att dricka/fest.
B.   Alla vill ha dig.
C.   Riktigt barnslig.
D.   Gillar att dansa loss.
E.    Oh, jättebra kyssare.
F.    Bra personlighet och utseende.
G.   Skiter i vad andra tycker.
H.   Sådär kyssare.
I.     Helt underbar i sängen.
J.    Alla avgudar dig.
K.    Vild och galen!
L.    Alla älskar dig.
M.   Kanske inte så jättesmart.
N.   Du kan behålla hemligheter.
O.   Jättesexig, grr
P.   Populär bland alla.
Q.   Ful.
R.   Helt GALEN.
S.   Lätt att bli kär i.
T.   Omtänksam och bryr dig.
U.   Kingen på att bara tare lugnt.
V.   Bästa kyssaren som finns.
W. Tänker sig inte för, sjuk i huvudet.
X.  Jättebra i skolan / jobbet.
Y . Bästa pojkvän / flickvän som man kan begära.
Z.  Alltid redo

Mitt namn:
T: Omtänksam och bryr dig.

H: Sådär kyssare.

E: Oh, jättebra kyssare. (VELIG?!)

R: Helt GALEN.

E: Oh, jättebra kyssare.

S: Lätt att bli kär i.

E: Oh, jättebra kyssare. (såådäär ja ;))

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards