;)

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Thess - 16 maj 2008 14:03

THESS. säger:

Stackars honom. Fuuuulingen. hihi. Jaja, berätta om din gröt nu!

When a man loves a women säger:

han berättade att han skulle till sthlm så sa han ja så kan mina polare släppa av mig hos dig så kan vi träffas. jag bara men jag bor inte i sthlm han bara men nähe var bor du. ja i gbg. han bara jaha. var i gbg aa jag är nyinflytade hehe

THESS. säger:

!! ..............................ojdå.

THESS. säger:

paahahahahha

When a man loves a women säger:

vilken soppa

THESS. säger:

ingen gröt nu då?

When a man loves a women säger:

hehe roligt. du jag var skit nervös så jag fick säga att jag skulle flytta till malmö han bara när blev jätte hid. han bara kan vi inte se på bio i kväll och allt sånt nä jagska resa ner till skåne heh e


When a man loves a women säger:

fan vad den pågen är pantad

THESS. säger:

 rena rama komedin

When a man loves a women säger:

detta är inte en komedi detta är skräck

THESS. säger:

hahahaha

THESS. säger:

jaaa... vad säger du? ska vi köra en sväng till gbg ikväll?

THESS. säger:

;D

When a man loves a women säger:

ja absolut

When a man loves a women säger:

men inte om vi träffar han hehe

THESS. säger:

haha!

When a man loves a women säger:

han är inte så jätte charmig................


--------------------------------------------------


BRA JOBBAT, JOSEFINE! hahahahaha.

Av Thess - 16 maj 2008 12:11

Heeej bloggen! Eller godmorgon? Njae, har varit vaken ett tag så ptja. ^^

Sitter här med "morgonkaffet" och hjälper Josefine med sitt arbete - klimatförändringar. Hon avskyr det ämnet medans jag tycker att det är ganska intressant (men läskigt!).


Stackars flicka, hon höll på att bryta ihop.


THESS. säger:

För att minimera gaser som förorsakar växthuseffekten fordras det att beslutsfattare tar några tuffa beslut.

De måste fatta beslut som helt och fullt engagerar det civila samhället, särskilt industrin.

THESS. säger:

Om näringssektorn får rätt motivation och påtryckningar kommer man att ta fram teknik för låga utsläpp och tjänster snabbare än vad många nu tror är möjligt.

Se bara på utvecklingen inom bilindustrin.

THESS. säger:

Skolor, kommungrupper, media, familjer och konsumenter spelar också en avgörande roll.

Individen kan göra en verklig insats genom att ändra sina vanor och göra genomtänkta inköp.

Om konsumenterna är övertygade om att spelets regler förändras kommer de att ta den mängd små beslut som sammanlagt kan ha en stor inverkan på utsläpp.

THESS. säger:

Om stora delar av samhället är villiga att göra dessa förändringar kan vi vänta en tidig övergång till mer energisnåla, teknologiskt nyskapande, och miljömässigt hållbara samhällen.

THESS. säger:

Lokal och urban styrning – vilken ofta har det direkta ansvaret för transport, bostäder och andra ekonomisektorer som släpper ut gaser som förorsakar

växthuseffekten – kan också göra en insats genom att:

skapa och bygga bättre allmänna transportsystem

skapa motiveringar för människor att använda dessa framför privata bilar

skärpa konstruktionsprocessen så att nya hus och kontorsbyggnader värms upp eller kyls ner med mindre bränsle

Ledig i morgon säger:

therese är de EN fråga? :'(

THESS. säger:

haha ja, tyvärr


(När någon kallar mig Therese, då vet man att det är allvar! haha...)

-----------------------------------------------


THESS. säger:

så...

Ledig i morgon säger:

okej klart nu

Ledig i morgon säger:

en till fråga. orkar du

THESS. säger:

ja!

THESS. säger:

detta är skitkul!

Ledig i morgon säger:

du är inte normal


 *

Tack för den du. ;)

Underbart vilka tacksamma kompisar man har, va? haha!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards