;)

Alla inlägg den 23 maj 2008

Av Thess - 23 maj 2008 12:53

Vaknade för en stund sedan. Har drömt två äckligt obehagliga mardrömmar inatt. OUUFF!


Jaja, det är fint väder idag iallafall. Fick öppna alla fönster jag såg för att förhindra andnöd.

En stund efter hör jag någon vråla "amen kyss mig i röven!"

Eh okej?

Tror förståss inte att det var till mig, men varför var jag inte snabb att svara med "Tack, hellre där än i huvudet."


Det är så lätt att vara efterklok... ;)

Av Thess - 23 maj 2008 02:58

Hjälp, klockan är ju mycket(!) och jag sitter fortfarande här med gäspningar som om jag skulle sluka en hel elefant. Obekvämt värre.

Misen attackerar mina små, stackars fossingar konstant, fatta smärtan!

Så nu ska jag lägga mig i sängen och tjura tills jag har vett att bli tjurfri igen.


Jag är så jävla bra. ;)

Av Thess - 23 maj 2008 01:37

Har suttit nu i en hel evighet (känns det som iallafall!) och grejat med min akustiska gitarr och noter. JAG AVSKYR att läsa noter (har ju bara behövt fråga t.ex pappa hur jag ska hålla, så har han visat och sedan har det liksom suttit.) men hur bra är det ändå inte att kunna dessa noter?! Så... jag ger mig nu f-n på att jag ska lösa detta inom en snar framtid. JAG SKA BLI KUUUUNG!

Hoppas bara jag får hit elgitarren fort som attan, det är så himla mycket roligare att spela. Vad löjlig jag är egentligen, MEN SÅ ÄR DET, tycker jag!  

Well, det jag skulle komma till var att jag satt där och höll på, efter en stund så fastnar jag och försöker desperat få hjälp av mamma. Tyvärr är hon den mest omusikala människan på denna jord, så det gick ju inte sådär hemskt bra.

Jag har så kasst tålamod, blir grymt besviken på mig själv när jag inte klarar av en grej. Det slutar med att jag sitter/ligger/står och surar tills jag ruttnar. Därför satte jag mig här nu och pusta ut lite istället. haha.


Börjar bli lite trött nu känner jag, men har ingen lust att gå och lägga mig. Normalt va? ;D

Blablabla. Jag ska sluta tjabbla nu. PUUUUSS!


Av Thess - 23 maj 2008 00:38

Yaey. Har haft en helt underbar dag med min fialotta idag! Först körde vi till Vomb och bada fossingarna, kollade på fiskar och döda kräftor, haha.

Efter det körde vi in till cyty och tog en mjukglass, syyyykt gott.

Därefter bar det hem till familjen Andersson Nilsson där det bjöds på grillat.

Slapp, men grymt ball dag! ;)


Tänkte bjuda på lite bilder från förr. Satt och kollade igenom en massa innan och gud vilka minnen alltså! Alltifrån när man var pytteliten tills man gick i 7an och hängde nere i Challes källare. ;P Mohaha.


Jag, bara några år, och mamma där bak. Gick modell för något klädföretag. Kolla vad mallig jag är! ;)


Jag och storasyster. Innan vi ska ut och tåga med farmor. ;)  

Folk har alltid trott att jag har varit bigsis' eftersom jag är längre än Sofie, men ack så fel dom har! haha.


Jag i 7an.

Jaa, redan på den tiden hade man sina nackdelar, haha!


Challe och jag. Hängde nere i hennes källare - ALLTID! ;)


Min första musiktävling. Kom 2a, om jag nu minns rätt. ;/

Ni vill inte veta vad sur jag var efteråt! haha, vadå dålig förlorare. ;P


Efter uppträdandet. Konstigt nog ser jag inte nervös ut - MEN(!) det var jag! :P


Eeey, westside! Mohaha.

Också i sjuan, nere i Challes källare. Jomenvesst!


Jag och syster gick påskkärringar hos farmor.


Jag (längst hit med armen för nyllet.) på konfirmationen.


Pappa, jag och mami. Min konfirmation.


En bild från idag när vi var i Vomb. Visst är där fint? =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards