;)

Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Thess - 5 maj 2008 21:44

No life. No life. I know!


Har precis kommit hem efter en promenad med Minette. Iförd endast en hoodie och inte fröss jag inte! Ja, självklart kjol och sånt trams med, men det fattar ni väl. Myspysigt värre var det iallafall.


Nu sitter jag och tjööötar med min bästa vän, challeballe, på msn. Kollar på hennes nya kjol b.la Jag är sjukt avis! Dumma henne. Thess vill ha. haha.

Usch vad jag längtar efter det plutten nu. 15 dagar kvar. 15. 15. 15. Gååå foooort!!

Well... Ska fortsätta sukta efter hennes kjol nu. haha!

Av Thess - 5 maj 2008 18:50

Då gör jag ett nytt försök på att lyckas få Charlotte på fall!

VAD SÄGER DU OM DENNA DÅ?!?!?!

är den inte kul? Skrattar du inte? Jag hoppas det!


Jag dör av garv, men tyvärr måste jag erkänna att jag FAKTISKT tycker lite synd om stackarn ändå...

HAHAHAHAHA. aaaaw!

Av Thess - 5 maj 2008 18:22

Att en sån liten har något så stort i sig. DE NI!

Av Thess - 5 maj 2008 18:05

Oh lord vad mätt jag är! Som ni kanske förstår så har jag precis ätit. Det bjöds på potatisgratäng och kött med mycket kryddigt fett, sjukt gott. ;P

Tänkte bjuda på lite bilder. B.la från i helgen när jag var hos mina pållar och lite från denna dagen.




Haha, titta vilka fina rosetter jag satte på min älskling. Han blev lockig och fin i manen sen när jag tog bort det. Sötis!


 Efter en schvettig ridtur så drog vi ut glass och chokladsås med banansmak i solskenet. Ljuuuvligt värre! ;)


Fina klänningen jag köpte i Skottland är på idag, även hjärtat jag fick av Challeballe i julklapp! hihi. v

Av Thess - 5 maj 2008 15:44

Har nu käkat lite och fixat mig med smink och grejer. Känner mig lite bättre. Vädert är fortfarande hur nice som helst, men inte har jag fått tummarna loss och gått ut än. Borde ju passa på att vara ute så mycket som möjligt nu, men det är inte lika roligt om man är ensam. Jag är ju inte direkt den som pratar med mig själv och ingen låtsaskompis har jag heller. Ni vet sån som vissa har när man är liten. Mina systrar hade det. Märkligt nog hette båda Anna. haha! ;)


Usch. Vill hitta på något... Men vad? Vet ni något bra tidsfördriv? Spel kanske? Eller ja... Vad som helst. KOM MED TIPS!

Av Thess - 5 maj 2008 13:59

Hej hallå! Allt bra? Själv känner jag mig inte helt på topp, it sucks! Vet inte varför eller exakt hur jag känner mig. Svårt det där!

Telfonen började väcka mig imorse (dessutom hemligt nummer!!), självklart blev jag tjurig och bara för det så sket jag i att svara och kommer fortsätta skita i det resten av dagen. Sååå ni med hemligt nummer... Don´t do this stupid thing again! eller nått. hihi.


Som resten av sveriges befolkning (känns det som iallafall?) så har man en sjujävla trevlig pollenallergi och trots att man har tjatat om sommaren halva vintern nu så kan man ändå inte låta bli att klaga på kliande ögon, rinniga näsor och ögon. För att inte tala om alla dessa mygg och getingar, ojojoj!

VARFÖR ÄR VI ALDRIG NÖJDA?!

  

Fortsättningsvis ska jag jubla så fort det börjar klia i näsan, när getingar och myggor försöker attackera mig hejvilt!

Eh, nästan iallafall...


Något positivt är iallafall att jag är en dag närmre Challes hemkomst. Det är fan inte dåligt! Känns bra. Riktigt bra tillomed! Gud vad vi ska busa runt sen! ;)


Snart är det också dags för mig att bege mig åt Blekingehållet. Släkten är kanske inte alltid värst. Det finns godbitar även där. Och det är de där godbitarna jag ska tillbringa min tid där med. Hej o hå!

Det är så längesedan jag var där att jag knappt minns det. Galet för basken!

Jaja, nu ska jag dit iallafall. Hur länge jag stannar är osäkert. Men det är skönt. Att inte planera så värst. Bara vara nu liksom.


Nog med mitt ludd-snack nu. Jag ska fixa något att äta!

Av Thess - 5 maj 2008 02:03

Ni har väl inte glöm det jag berättade för er för ett tag sedan ifall ni vill ha hem gratis biobiljetter, presentkort m.m?

Klicka er bara in på denna länken(http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=37943) och gör er medlem så kan ni genast sätta fart med att samla poäng.


Det är kul och dessutom hur lätt som helst! hihi.


Gissa om jag längtar tills mitt nya presentkort kommer hem? ;) muhahaha.

Gratis ÄR gott!

Av Thess - 5 maj 2008 00:54

Yepp, rätt och slätt - it´s over! haha.

Här kom folk från höger och vänster. Några hade gjort mat och tagit med sig, jag fixade tårtor och kakor och lilla mamma blev så nöjd!

Nu är jag galet trött men måste sätta mig med böckerna och plugga. Ska göra provet imorgon. Ska även till kuratorn. Blöp. Morgondagen kommer bli jobbig, minst sagt.

Men... Det finns inte så mycket att göra.


Hoppas ni har haft en fin helg!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards