;)

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av Thess - 13 maj 2008 23:16

Jag tror att jag råka beställa en ny laptop precis.

Blev så förbannad på datorn jag har nu så kolla runder lite på en ny, och mitt i all ilska så tryckte jag på "beställ"!


En sekund senare fick jag detta i min mail;

"Tack för din beställning. Denna beställningsbekräftelse är automatgenererad och kan inte besvaras. Följande beställning har nu registrerats:

PaketinnehållLG E510"Ojdå!Fram med ditt plastkort nu Thess! Antar jag............HAHA! Ja, som det kan gå.
Av Thess - 13 maj 2008 17:46

inget märkvärdigt dag heller väl, men skit samma. ;)


Svart tubtop i siden - h&m

skärp - ?

Sjukt gamla och slitna jeans - vero moda

Cardigan - siiiisters









Av Thess - 13 maj 2008 13:24

Eftersom det är början på dagenstartar jag med pyjamas och underkläder. ;)



Av Thess - 13 maj 2008 12:47

Hon kärade ner sig i forever21's kläder och grejer! Jag varna dig! Mohahaa. ;)

Nä, men det gör inget. Det är ju så billigt! Fast undra vad frakten och allt sånt för att få hem grejerna kostar? Man borde kanske beställa tillsammans några styckna och sedan dela på hemtagningskostnaden?


Jaja. Hur som helst ville jag bara säga godmorgon! Eller godmiddag? haha whatever. ;)


Förresten... Under dagen kommer jag göra kollage på det jag föll för mest och ladda upp här. Intressant va? hihi. ;)

Och en sak till! Idag är det bara en vecka kvar tills C och A flyttar hit! Åh vad glad jag är! :D EN VECKA!

Av Thess - 13 maj 2008 01:42

OBS! OBS! OBS!

Få aldrig för er att gå in på www.forever21.com efter klocan 22.00 ifall ni ska upp tidigt dagen efter och vill vara utvilade.

Gå heller inte in på sidan om ni önskar ett dreggelfritt tangentbord!


Jag gjorde detta. Dock ska jag inte upp tidigt imorgon (idag), men tangentbordet (och rummet) är nu så fullt av dreggel att jag snart drunknar. Hjälp! Galet!


Alla dessa blommor, kjolar, tröjor, klänningar, jeans, shorts, skor, underkläder och tillomed pyjamaser får mig att bli helt tokig, andfådd och jag gnyr av vill-ha-begär. Det är ju inte klokt! Inte någonstans. Ojojoj, det är grejer det, Charlotte! v haha!


Goodnighty!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards