;)

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Thess - 19 maj 2008 17:44

Haha, precis sådär löd min säkerhetskod. Häftigt va!


Sitter här nu, trött, mätt och... Jag vet inte. Det är trisst väder ute. En perfekt pluggdag. Blä. Har redan fixat lite med ekologin, men än är jag inte färdg. Näringskedjor ska ritas och förklaras till höger och vänster. Äckligt otrevligt!

Språkhistorian (ni vet den jag bev rejält sur på?!) är fortfarande oavklarad (finns det ordet förresten?) så jaa, jag har väl att göra.


Tillbaka till böckerna.

Jag vet att jag kommer somna på soffan bums.

FY!

Av Thess - 19 maj 2008 12:17


NY VECKA, NYA ÄVENTYR.

Låter väl ganska positivt såhär en måndag? ;)


Sitter och laddar mina batterier med musik och kaffe. Womba, womba!

Har redan hämtat post, kastat sopor, fixat lite i köket.

Snart ska jag få i mig lite frukost och ta en dusch. Jag är bra duktig! ;D


Finn inte så mycket planerat denna veckan.

Har bara ett arbete kvar att lämna in nu innan sommarlovet, så tänkte göra klart det bara så slipper man tänka mer på skoltrams. Haha.


Denna dagen kommer säkert gå galet segt. Varför? Jo, det är ju så att imorgon är dagen med stort D!

Bästa vännen flyttar tillbaka till Sverige, inkl. hennes Andypandy.

Gissa hur mycket jag har längtat?

Det känns helt overkligt. Ni anar inte.

Jag ska få se henne igen, krama sönder henne, skratta med (och åt ;), haha), ja ni fattar. Mihihihi.

Att det kan kännas så bra att bara veta att hon finns i samma land, är galet. Men ännu mer galet är det att vägen mellan oss är minimal! :D

Yaaey!


Nu ska jag återgå till mitt städa-äta-duscha-projekt. ;)

Herrååå!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards