;)

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Thess - 25 maj 2008 22:27

Hallelåja. Det har varit übersegt på bloggfronten under helgen och så blir det alltid. Det är ju då man gör mest känns det som.

Well... Nu skriver jag lite iallafall. Börjar bli jättetrött, så får snart bege mig mot sängen.


Var ju som sagt inne i stan idag och shoppa lite. Det blev inte så värst mycket men 2 linnen och lite smink fick följa med hem. På väg hem fick man fetaste svull-suget och då fick det bli Ica där man plocka med sig chips och gotta som man har dödat ikväll. Mindre bra egentligen, men är det söndag så är det. Då får man.


Imorgon är det månday och då är det dags att sätta sig vid datorn och svara/skicka mail, jobba på lite olika (o)trevligheter, läsa lite mer mail osv... Har en hel del att göra nu känns det som. Mjaja, sånt är livet!


Dags för lite sömn. Godnatt!

Av Thess - 25 maj 2008 13:11

Helluuu alla glada! Sovit gott? Det har jag. ;)

Vaknade för en stund sedan och nu sitter jag här med det vanliga morgonkaffet. Mums!

Ska snart göra mig klar och dra in till Malmö stad. Det blir nog lite söndags-shopping skulle jag tro. Har lite presentkort och sånt som jag måste göra slut på snart. Det vore ju lite synd att låta dem gå ur bara sådär. ;P hehu.

Ska kolla på en nya bärbar telefon också. Min har pajjat så har bara en jevla väggtelefon just nu, sjukt drygt tycker jag. Intressant info va? :P

Well... Ska göra mig redo nu.

Hoppas ni får en fin dag i solen! =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards