;)

Alla inlägg under maj 2008

Av Thess - 15 maj 2008 23:00

Haha nu tänkte jag på en Roxette-låt. Kan ni gissa vilken? ;)


Hej förresten! Har inte uppdaterat så värst mycket idag eftersom jag har haft annat att göra. Rätt logiskt, va? Muhahaha.


Nu tänkte jag iallafall först och främst hälsa de nya läsarna välkommna. Sakta men säkert blir ni bara fler och fler, samtidigt undrar jag hur i helsike det går till.

Okej ni är "bara" drygt 150-200 om dagen så det är ju ingen Kenza-blogg direkt. Men med tanke på att ni var max 10 om dagen förrut så jaaa. Ni fattar nog. ;P

Det jag ville säga var ungefär; Välkommna hit, hoppas ni trivs och vågar stannar kvar.

Se så trevlig jag är. Blup!


Vad gör jag nu då? Hmm... Sitter med en halstablett i munnen min och dricker päronsaft lite då och då. Ingen klockren kombo, men ääsch!

Pratar lite gulligull med Nellie. "Är du buuuusig, fnuttan?"

Man känner sig lite lagom knäpp när man pratar med sin katt sådär, men erkänn att det är lite gulligt? ;) hehu.


Förrut var jag med Josefine en stund.

Gick en sjukt mysig promenad på små, slingriga grusvägar, vid någon skog, förbi en fotbollsplan där en match var igång för fullt. Gud vad jag saknade min fotbollstid då! Uhh.

Jaja, där gick vi iallafall. Hon och jag + vovven Sunny.

Pratade om allt mellan himmel och jord, solen var påväg ner så den lös sådär fint i ögonen. Yummie!


Eftersom även hon är ledig imorgon så bestämde vi att jag skulle springa över till henne och umgås. (Vid såna tillfällen är det bra att bara ha en gräsplan mellan våra hus, höhö)

Där ska vi springa som två fjantar, äta gotta, kanske dela en flaska vitt, hyra film och göra sånt som bara vi flickor gör. Mysigt värre va?! :D

Hon är så söt.

Helt plötsligt kläckte hon ur sig "Tack för att du finns!" hur fint var inte det då?

Tänk vad några ord kan göra! =)

Synd att inte alla väger dem med gudvågen bara.


Hur har er dag varit, raringar?


Av Thess - 15 maj 2008 11:46

Helloo raringar! Allt bra? hihi. Med mig är det under kontroll iallafall. ;) Solen är framme och allt ju!

Sitter just nu och gör ingenting. Började kolla det arbetet som jag hängde upp mig på för ett tag sedan, men tappa lusten direkt! ;P Satt ute en stund och höll solen sällskap, men gatan krylla av poliser och grejer så jag gick in igen. Tycker att sånt är läskigt, haha. Knasiga grannar.

Nu ska jag hitta på något. Bye!

Av Thess - 15 maj 2008 00:43

Nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen och läsa min bok. Är galet trött.

Imorgon blir det mycket mer bloggande kan ni tro! ;)

Puss och godnatt.

Av Thess - 14 maj 2008 17:07

Nu är jag hemma igen. Eller ja, det har jag varit ett par timmar nu, men ni fattar.

Det gick bra på tha hospital, likaså hos tandläkaren. Ska dit på Tisdag igen. Idag prata vi mest och sådär. Well, well... Nu ska jag få det överstökat och övervinna min rädsla - Nu är det krig kan ni tro! ;)

Shoppingen gick också helt suveränt bra. Hittade massvis, men velig som man är så tog jag bara två plagg med mig hem, haha.


Nu ska jag fotsätta leka hemmafru, laga mat står på schemat. Potatismos och korv. Gott. Hihi!

Dock får gärna någon frivillig skala potatisen, det är inte riktigt in favvo-sysselsättning. ;)

Av Thess - 14 maj 2008 09:34

Godmorgon bloggen och alla glada/sura läsare!

Sovit gott? Det har minsann jag gjort, lite för gott kanske.

Råka försova mig lite, haha. Klockan ringde i drygt 20 minuter innan jag hörde något, och när jag väl hörde den så snooza jag. Jag hann hejda mig själv innan jag somna och tur var väl det!

Nu sitter jag här iallafall, dödstrött.

Tacka Kaldi och hans getter som var först ut med att upptäcka kaffet! (Ja, det är faktiskt sant.)

Måste snart gå och göra mig iordning, därefter får bilen i raketfart. Ska hinna hämta upp Madde också eftersom även hon hade sovit lite väl bra. Hrm... Haha.


Nåväl dags att göra sig redo för ett sjukhusbesök och kanske även tandläkarbesök, om det finns någon tid. (Hoppas inte!)

Därefter ska jag tröstshoppa, som vanligt. GRR! ;)

Av Thess - 14 maj 2008 01:29

Tänkte gå och lägga mig nu. Eller snart iallafall. Ska ju upp ganska tidigt imorgon. Först till sjukhuset och därefter ska mamma dra mig till tandläkaren. Wahh, tandläkaren!! Jag vill inte, men... Måste. :( Har så förbannat ont i min lilla mun. Verkligen jätteont! Fick tillomed tvinga i mig en värktablett och då är det inte nådigt. Jag är anti allt vad piller och såna grejer innebär.

Dessutom hade jag bara brus hemma vilket innebär att jag fick suga i mig en sur lime efteråt för att inte känna eftersmaken. Bluäh!

Jaja, hoppas skiten börjar ge sin värka snart så jag kan somna. Tills dess ligger jag i sängen med lapen, en bok och ett glas limevatten. ;)


Imorgon återstår 6 dagar. Yey, darling, yey! v


Av Thess - 13 maj 2008 23:16

Jag tror att jag råka beställa en ny laptop precis.

Blev så förbannad på datorn jag har nu så kolla runder lite på en ny, och mitt i all ilska så tryckte jag på "beställ"!


En sekund senare fick jag detta i min mail;

"Tack för din beställning. Denna beställningsbekräftelse är automatgenererad och kan inte besvaras. Följande beställning har nu registrerats:

PaketinnehållLG E510"Ojdå!Fram med ditt plastkort nu Thess! Antar jag............HAHA! Ja, som det kan gå.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards