;)

Alla inlägg under maj 2008

Av Thess - 8 maj 2008 21:03

Eftersom mitt tangentbord är cp så orkar jag inte skriva som vanligt, men här kommer i punktform hur min dag har sett ut.


~ fixat till 3 arbeten och skickat in.

~ solat en stund. och jesus vad solen tar!

~ badat med Marina.

~ hoppat studsmatta, hihi.

~ gjort sommarens första maskos-krans med M


och massa, massa mer som jag inte orkar skriva pga detta sablans tangentbord, haha. kul har jag haft iallafall! hoppas att även er dag har varit det.

nu är det dags för mig att städa.

Av Thess - 8 maj 2008 12:51

ursäkta att jag tjatar så mycket, men idag är det nog varmare än någonsin,ja på detta året alltså.

mitt tangentbord har bestämt sig för att lägga av så här sitter jag med skärmtangentbordet tills jag har orkat fixa ett annat. lagom drygt vill jag lova er...


idag har jag inget planerat så antar  att det blir till att slänga sig ute i trädgården och sola. himla skönt. men först ska jag checka skolmailen så det gör jg nu.


hoppas ni alla  får en bra dag! :)

Av Thess - 8 maj 2008 01:20

Jag hatar att vänta. Vänta är det värsta jag vet. Jag blir tokig av att vänta.  Vänta hit och vänta dit! Vänta, vänta, vänta.


Ja, som ni kanske förstår så sitter jag just nu och... just det! - VÄNTAR! Åhh, jag blir galen snart! Klockan är fan ändå påväg att bli halv 2 väldigt snart.

Riiiiiiiiiiiing, förbaskade människa! Jag har själv testat att ringa tusentals gången med det låter bara TUT TUT TUT, sen slocknar samtalet. Vadå irriterande? 

Jag har sömn som måste skötas och bok som måste läsas! Lägger jag mig ner och börjar läsa nu, då somnar jag på studs. Och somnar jag så kommer jag inte vakna av en fånig ringsignal. Och vaknar jag inte av den fåniga ringsignalen så blir det ett jävla liv på denna människa imorgon. 

Fan ta dig! Fan ta ordet vänta! Fan ta mina trötta ögon!


Ja, egentligen är jag jävligt glad. Men först upphakningen på arbetet, sedan detta - SÅNT får mig att bli irriterad riktigt enormt!


Fick höra något väldigt intressant under mitt utbrott i allt pluggandet innan utav självaste David.


D - Det är du som har häftigt humör

Jag - Nej. Jag blir bara sur! Liiiiiiite, lite, lite.


Amen vadå häftigt humör?

Klart som korvspad att man blir putt om man inte vet vad man ska svara på de 100tals frågorna som ställs i arbetet, och man tycker ju att det borde stå i någon text eller så, men icke! 

Ska jag bara själv hitta på varför ditt heter så och varför datt började då? Haaaaallå ja!

Fyyyyyyyyyyy på dig, FY tarzan!


Jahaja. Så vad gör man istället då medan man väntar.................?

Kollar skolmailen kanske? Springer runt som en yr höna? Hoppas upp och ner som en stucken gris kanske? Lite massage skulle suttit perfekt! Eller nä, jag har förmycket energi för sånt just nu. Vasaloppet någon? Utan snö och skidor då.

Nej, skolmailen blir det nog trots allt. Och ett glas kall cola. muuuuums!

Men smart med cola och överskottsenergi?! Ja, jag heter ju inte Thess för ingenting... Pyttsan! ;)

Av Thess - 7 maj 2008 23:21

Skulle ju försöka mig på att plugga lite, men det gick inte alltför bra.

- Det är äckligt varmt

- Det värker i min axel

- Lite huvudvärk

- Sprallig

- Knäpp


Fastnade vid en uppgift först och skrek efter hjälp. David vad snäll och ställde upp lite sådär, men inte fan hjälpte det. Jag blev bara sur över att jag inte kunde ett skit och kladda över hela pappert.

En stund senare hade man halkat på ett bananskal och luddsnacket var igång om att införa tangentbord med runskrift, hur glad man var för att man inte levde på 1540-talet (eller vad det nu var för årtal?) osv. Sedan blev han tlött och gick till kojs.


Här sitter jag. Övergiven och... uttråkad. Saknar Falle. Har massvis med energi att göra av med känner jag. Skulle kunna dra ut på en joggingtur nu om det inte vore för att det var så mörkt. Jag är mörkrädd. Extremt mörkrädd.

Ingen rolig är inne på MSN iheller. NÄHÄ MEN SKIT I DET DÅ!!

Nu er jag syyyr. hihi.


Imorgon är det en ny j-ooo-uuuu-r!

HAHA! Jag är förjävla bra.

Av Thess - 7 maj 2008 22:50

DIG:
1. Hur lång är du? ungefär 164
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag ska aldrig bli stor! =)
3. Vad pluggar du? HP/butik.
4. Har du långt hår? Ganska.
5. Vilken hårfärg har du? Färgat mörkbrunt. Annars är man en helt vanlig blond och blåögd sak...
6. Sminkar du dig? Aadå!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Nope.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Denna frågan gillade jag inte riktigt!
3. Hur många syskon har du? 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? haha, ja det gjorde du nog!
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kyckling, ris och currysås. Det är hans grej liksom! haha
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Stör jag mig på någon i familjen?
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är nog ganska lika just nu.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I helgen.


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hm... Rebecca tror jag.
3. Har du kysst nån kompis? Bara pussat. Stooooooor skillnad! ;)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jao
5. Vem har du varit kompis med längst? Charlotte. Tror jag. Jo så är det.
6. Vem känner dig bäst? Charlotte såklart. Bästa vännen ju!
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Oj! haha. Måste nog vara 4 år... Fast vi är fortfarande inte kompisar, så det räknar kanske inte?
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja? Men. Så gör man väl inte! Möjligtvis om han/hon frågar mig vad jag tycker om den så skulle jag säga att den kanske inte riktigt var mig grej.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Absolut inte! Jag gör väl som jag själv vill!?

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? Stoooora mysbrallor och en tisha.
2. Har du bytt om idag? Haha jo. Det kan man väl säga. 750 ombyten innan jag är nöjd, DAGLIGEN!
3. Favorittröja? Vet jag inte
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Får man inte säga naket?
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Klart jag har.
7. Har du handlat kläder genom Internet? Yes sir.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Vad tjänar man på det? Nej, absolut inte!
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Jesuskalsonger.
10. Vad använder du för skor? Det beror ju helt på vad jag har på mig. Allt ifrån ballerina till pumps.


VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja.
2. Klä dig annorlunda? Hade jag haft viljan så ja.
3. Vara dig själv? Ja!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Haha.....
6. Pierca dig? Visst.
8. Ha sex på offentlig plats? Yepp. ;)
9. Vara omogen? Haha, självklart!
10. Äta småkryp? Jag tål inte ens se dem utan att få panik. VILL man ens äta småkryp?

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Österportsgymnasiet.
2. Vad heter din favoritlärare? Trams!
3. Vad är ditt favoritämne? Jadu... Inköp och varuhantering är väl rätt kul? Eller näthandel? Ah, jag vene!
4. Snyggaste läraren på skolan? Amen sluta nu!
5. Har du bra betyg? Jag klagar inte. =)
6. Tråkigaste ämnet? Matte.
7. Har du skolkat mycket senaste året? Jag är väl ingen busunge heller!
8. Har du fuskat på prov? Nope. Konstigt nog. ;)
9. Hur tog du dig till skolan? Buss eller bil.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan? Inte ens kysst du!

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? Ursäkta?
2. När tuggade du tuggummi senast? Idag.
3. När var du på semester senast? När jag var i Skottland haha.
4. Vilken färg är det på din tandborste? Lila.
5. Är ditt hår tråkigt? Fruktansvärt!
6. Vad har du för påslakan just nu? Lila. hihi.
7. Vem såg dig naken senast? Jag.
8. Gillar du BUBBEL ROLLER? Är det inte såna tuggumi? Isåfall gör jag det! :D
9. När ska du gå och lägga dig? När jag blir trött skulle jag tro...



Av Thess - 7 maj 2008 21:36

Är hemma igen. Har kollat lite på tv och sånt trams. Är ganska uttråkad så tänkte börja plugga lite. Fördriva tiden liksom. ;P

Imorgon är det torsdag. Redan! Det säger bara swish! Sen är veckan förbi. Galet.

Hoppas på fint väder imorgon så man kan steka sig lite mer. Det är föööönt.


Nä, nu sätter jag igång med pluggandet!

Av Thess - 7 maj 2008 19:10




Sjukt gammalt, nedvikt linne - H&M

Shorts, lite hemmastassade haha - JC

Läderskärp - ??

Pumps - La redoute





Nu bytar jag dock ut linnet mot en vanlig tisha. ;P

Ska till systeryster. Later!

Av Thess - 7 maj 2008 18:59

Har precis ätit en sjukt god räk -och tonfisksallad, med vitlöksbröd till då såklart! Är riktigt mätt nu.

Sitter här nu och håller på att ladda upp lite bilder som kommer in inom kort.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards