;)

Alla inlägg under maj 2008

Av Thess - 7 maj 2008 15:58






Av Thess - 7 maj 2008 15:40

Oj, ja... Jag kan ju inte direkt säga att jag har svårt för att få färg. Dock började det svida lite på nyckelbenen nu så jag gick in en stund. Bäst så. Vill ju gärna inte bränna sig iheller. Ha.


Det blev iallfall frukost i solen. Gott, gottigottgott! Vet ni vad jag har tagit tugga av idag? Något som jag absolut inte har ätit innan! - SKINKA! gris-skinka då alltså! Helt galet.

Fast det ändrar inte min åsikt om att det är äckligt. :P

Men ändå. Det var ju ett försök iallafall. Se det positivt. ;)


usch, aj, det svider.


Av Thess - 7 maj 2008 14:11

JAG. FINNER. INGA. ORD.

Tycker bara att den är så bra! ;P


v


http://youtube.com/watch?v=SMb5ebGRa4o&feature=related
Av Thess - 7 maj 2008 13:30

Eller goddag kanske man borde säga? Hur som helst så vaknade jag för drygt 25 min sedan. Har fått i mig en kopp kaffe och börjar vakna till liv nu känner jag.

Idag är det så fruktansvärt varmt och det står liksom alldeles stilla också. Rummet känns som en bastu, minst sagt. Men jag klagar inte, vår och sommar är det bästa jag vet. Sol, sol, sol i mängder är skönt, utan tvekan!

Skulle så gärna vilja gå ut och sätta mig i min nya bubbelgumsrosa bikini, men är rädd att det ska vara för tidigt. Innan brydde jag mig inte så mycket, då kunde jag klä av mig när första strålarna kom, typ. Men nu är man lite mer försiktig. Vill ju inte bli sjuk nu när det är så fint väder och man ska hoppa runder ute i det blå! Det märks att man börjar bli gammal, haha. ;)

Jaja. Vi får se vad jag gör. Det kan ju vara rätt mysigt att sitta där en stund och få lite färg.


Vad ska ni göra idag? Är det lika fint väder hos er? Det hoppas jag! =)


Av Thess - 7 maj 2008 00:21

Jahani. Tiden går fort när man har kul sägs det. Jag började plugga lite för en stund sedan. Helt plötsligt var klockan över 00.00 Så himla kul var det väl ändå inte! Well... Tiden gick fort iallafall.

Nu orkar jag iallafall inte jobba med dessa språk mer för denna kväll. Tänkte snart gå och inta soffan och se om där bjuds på något vettigt på tvn, annars blir det tillatt bädda ner sig i sängen med min nya bok. Har snart läst ut den också och vet inte riktigt vad jag ska leta efter nästa gång. Har ni några förslag på bra böcker så tipsa gärna. Är inte längre så kräsen, så bara ut med allt!:)

Förrut kunde jag bara läsa typ chiclit och sånt trams, men nu kan jag faktiskt tycka om allt från deckare till fantasy. Ja, fantasy! G A L E T! Jag har alltid var SÅ emot det. Fattar ni! haha.


Usch vad jag babblar på. Det finns inget stopp på mig. Allt bara kommer sådär hux flux! Kanske är det därför det blir sådär luddigt i mellanåt. Men skit samma! ;)


Tänk att det redan är onsdag imorgon. veckorna går så himla fort alltså! Man hinner inte vakna och tänka att det är måndag förren fredagen är här.

Vad händer i helgen då? Ska ni göra något speciellt?

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har lite olika alternativ faktiskt.

Antingen på lite galaj i Ystad. Där ska tydligen vara crusing(stavning?) denna helg. Sen är där även annat folk som har frågat om jag vill med ut på ett annat ställe. Hur som helst kommer det säkert bli riktigt kul vad jag än väljer. Kan kanske tillomed ta båda? Vem vet, vem vet.

På fredag ska jag iallafall ha en heldag med mina underbart fina hästar och systrar.

Jag längtar så efter er! Både pållarna och systrarna då. ;) hihi. Ska bli jättemysigt.:)

Vi har hittat en ny, fin plats där vi kan vara och bara mysa med pållisarna. Det ligger jättenära vårt hus! Typ bara en liten stig mellan vår tomt och en miniskog, sen är man där.

Det är liksom 4 stora öppna ängar i ett. Svårt att förklara men det ser ut som i filmen "bröderna lejonhjärta" jag lovar! Ska fota nästa gång så ska ni få se! :D

Och på vägen dit har vi en liten bäck som rinner tvärs över stigen, eller under kanske man ska säga. Det var så fint att se på, men danilo den snikisen är så petig och fin i kanten att han inte kan gå i vatten. DÅ BLIR MAN JU BLÖT, FATTAR NI VÄL! haha. Han är så söt. ;)


 Danilo II, v


Kolla, nu började jag babbla på sådär igen. Vad jobbig jag är! :D haha.


Måste bara säga en sak till. Billy har blivit jätteduktig på att gå i form. Han ser så fin ut kan ni tro! Ska fota det också, så ska ni allt få se vilken prins man är stolt ägare till! haha.


NU - TV! :P

Av Thess - 6 maj 2008 22:51



 Riktigt dålig bild, men en dagens hur som helst. ;P

Väldigt slapp sådan. Absolut inget märkvärdigt egentligen...

Vit tröja - BLENDshe

 Grått långt linne - ONLY

Strumpisar - Lindex. ;)


Min fina fröken. Nellie. v

Kaninen är en ram där jag förvarar foto på min lillasyster för er som är nyfikna. ;)


eeeeeegooo.


 Lite mer ego.

Där ser ni närmre bild på min scarf också ju, skitbra!

Av Thess - 6 maj 2008 22:12

Sitter här nu igen, ja. Har fortfarande ganska tråkigt. Det blev ingen prommis iheller, nehepp.

Ibland blir jag så trött på mig själv. Jag hade ju lika gärna kunnat gå ut själv, men hur kul känns det? Nej, usch och fy. Okej, möjligtvis skulle jag kunna göra det om jag skulle gå i skogen eller nått, med mp3 och grejer. Men såhär mitt inne i allt så känns det förjävla trist... Och ska jag vara helt ärlig så är det lite smått pinsamt också. Haha. Yepp, sån är jag!


Ska lägga in lite bilder nu tänkte jag. Vet inte riktigt om jag ska börja med "dagens" igen. Personligen tycker jag att det är jävligt kul att kolla på andras outfits och får mycket inspiration där ifrån. Men kan väl inte direkt påstå att jag varken har sådär jättefina kläder eller bra fantasi haha, men så tänker nog de flesta... Eller? ;P

Aja. Huvudsaken är väl ändå att JAG vill och tycker att det är kul att visa. Sen kan man ju också titta tillbaka på sina föregående outfits de dagar då man har slut på fantasin.

Jag är förjävla bra! MUHA, MUHAHA, MUHAHAHA! ;)


Av Thess - 6 maj 2008 19:39

Hej och hå! Precis när jag var som hungrigast kom mamma och hennes väninna med förslaget att vi skulle gå och käka kinamat. Det tackar jag aldrig nej till! Tycker det är så sjukt gott. Självklart beställde jag det vanliga - tre små rätter! Efteråt blev det friterad banan med glass och sirap. Mums.


Nu sitter jag här och väntar på att Minette ska logga in på MSN. Jag är rastlös. Vill ut och gå. Det är ju så fint väder dessutom så då är det svårt att sitta still. En liten sprattelgumma är man allt!


Ska nog hitta på något annat vettigt nu sålänge. Puss!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards