;)

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Thess - 14 september 2008 23:11

Phew!

Efter en gaaanska händelserik dag (psykiskt) så är jag nu helt slut i huvudet. Det ska bli skönt att lägga sig i sängen och få sova några timmar innan det är dags för skola igen. Börjar ioförsig 11.00 så det är inte helt kris med sömn, men ändå. ;)


Well...

Nu har jag iallafall gjort mitt för denna dagen. Skrivit ner i punktform vad som ska tas upp på vårt UF-möte imorgon, fixat en artiken och skrivit omdöme. Jag är såå duktig! ;) Det enda som fattas nu är en dusch men det ska snart bli av.


Hur ser dagen ut imorgon då?

Webbdesign, svenska och UF-mötet. Lagom skön start på veckan tycker jag. Hoppas(!) vi får en tid inbokad med vår rådgivare och gör klart registrationen nu bara. Efter det är vi redo att sätta igång rejält känns det som.


Nu blir det ett telefonsamtal och en snabbdusch, därefter hälsar jag på John blund. Godnatt!


Av Thess - 14 september 2008 14:58

Tjohoo! Nu är jag här igen. Märks det att jag är rastlös?

Funtar på att dra på mig och gå ut. Måste till bankomaten och hämta pengar, kanske svänga in om affären också. Dessutom verkar det vara skönt väder ute.

Får slänga iväg ett sms till någon rolig typ som kanske orkar haka på, det är ju lite trist att gå ensam, haha.

Måste leta upp en artikel i någon tidning också som jag ska fixa till inför svenskan imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska välja än, men det löser sig nog.


Jaojao... Klä på sig något vettigt var det ja.

Tjing!


Av Thess - 14 september 2008 12:29

Slöfockarnas dag idag, jomenvesst.

Tycker helgerna går så förbannat fort. Man hinner inte blinka förren det är söndag igen. Och vanligtvis brukar jag hata söndagar, de är så förbaskat tråkiga! Men idag känns det bara mysigt, hihi. Springa runt och lulla i mjukisdressen osminkad och grann. Bara vara, yey! ;)

Måste tvätta kläder idag. Typisk söndagssyssla eller? haha. Som tur är har jag tagit med lite tvätt hem till modern min så åker inte in till Ystad förren imorgon. Enligt mig finns det inget mysigare än att vara hemma hos mamma, man uppskattar det så mycket mer nu, haha. ;P

Vad som mer händer denna dag får tiden utvisa. Inga planer alls faktiskt, men ääh, det är ju söndag. ;)


Är det bara jag som tycker att det börjar kännas som höst nu? på riktigt alltså. Kylan har bara kommit sådär! Över en natt känns det som. Galet. Typiskt Sverige, haha.

Men hösten har sin charm, helt klart. Stora, tjocka, varma koftor, tända ljus och massa filtar i soffan, alla färgerna på löven och ja, ni vet...

Dessutom har jag ju haft en riktigt bra sommar så då är hösten extra välkommen kan jag tycka. =)


Nu ska jag ta mig en ny kopp kaffe.

Hoppas att allt är bra med er. Huuuugs!


Av Thess - 14 september 2008 02:52

Tänkte bara meddela att jag inte har gått och dött. Imorgon kör vi som vanligt igen. Försöker iallafall! ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards