;)

Alla inlägg den 6 augusti 2008

Av Thess - 6 augusti 2008 21:25

En sådan kväll som idag har jag inte haft på hur länge som helst.

En kväll då jag helt jä-la nere, glor på program som jag egentligen inte är överförtjust i (Läs: Leila bakar!), sitter vid datorn konstant, känner mig fulare än någonsin, ensamast i världen och blablabla.

Usch. Såna dagar skulle inte fått finnas!


Nu har dock Marcus pallrat sig in på msn och underhåller mig för fulla muggar. Rebecca likaså. På tvn visas snart So you think you can dance. Wehey!


Av Thess - 6 augusti 2008 19:31

JAG HAR SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR TRÅKIGT! Snälla...

Jag vill hitta på något. Något kul! Men nääädååå, ingenting finns det att göra och alla är så upp över öronen upptagna. BLÄ, BLÄ, BLÄ!

Haha okej, lugn och fin nu, Thess. Andas...


Nu ska jag gå och klaga någon annanstans.


Av Thess - 6 augusti 2008 16:55

Helloo... Nu är jag hemma igen! Sitter och lyssnar på Thin Lizzy, yaey!

Funtar på vad som ska hända ikväll. Är sugen på att göra något gauuuuleet, hihi. Frågan är vad och med vem bara. Hmm... Ja vi får väl se vem som är sugen på vad, haha.


Shoppingen gick fort idag iallafall. Syster handla en ny skolväska och nya skor. Finfint!

Efteråt blev det fika och lite träff med Anna. =) Hon hade blivit sydd med 7 stygn på ryggen den stackarn, autch! 


Ehm, ehm, ehm... Nu ska jag nog leta kvällsumgänge, haha.

Hoppas ni mår fint. Kramiiiiis!  


Av Thess - 6 augusti 2008 10:45




Denna text ska jag ha ovanför köksbordet, tyckte den var fräck och passar bra in på mig, haha! ;D


Av Thess - 6 augusti 2008 10:30

Godmorgon, godmorgon! hihi.

F-n, jag måste ha legat konstigt inatt. Har så sjukt ont i nacke och axlar, man känner sig som en pigg nittioåring! haha.


Idag ska jag och lillasyster iväg och handla lite. Hon ska ha skolväska, gympaskor och sånt inför skolstarten. Kul, kuligt värre. ;P Själv har jag inget planerat som jag ska ha, men vi får väl se...

När jag kommer hem så ska det bli bustime med Minette, wehey! ;) Det var ett tag sedan.

Annars händer det inte mycket mer i mitt roliga liv just nu. Försöker njuta så mycket som möjligt nu innan allt brakar loss. Känner mig lite småstressad med packningen, men det fixar sig nog.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards