;)

Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Thess - 20 maj 2007 22:50

hittade en söt miniklänning(kan man kalla den så?) som man kanska kan ha till någon student i sommar eller annan fest.. men vad ska man ha till egentligen? :/ hittade en söt liten miniklänning (kan man kalla den så?) som man kanske kan ha på en student i sommar elle rkanske någon annan fest. MEN vad ska man ha till? de känns lite för avklätt med bara den? :/.. help me:)

Av Thess - 20 maj 2007 22:28

ja de vår den underbara långhelgen snart slut, uscha det tycker jag inte om! och skolan börjar imorgon igen, helvete..

borde egentligen plugga, men.. jag kommer ingen vart. vet knappt vad jag ska plugga ens, de är illa! :/..

är så äckligt trött på skiten nu, bara tanken på att man ska dit får mig att må dåligt på ett eller annat vis.. jo, de är sant, så är de!

dagarna får gärna gå lite fortare nu (enligt mig iallafall) så sommarlovet kan påbörjas. uuuunderbara sommar(lov)!


nu vill ni kanske att jag ska sluta depp-blogga och istället skriva vad jag har gjort i helgen? :)

mjo serru.. faktiskt inte så speciellt mycket, men jag kan allt berätta ändå, haha.


fredag: ja.. vad gjorde jag då? jo juste.. jag var hos syrranpå fest, dock ingen rolig direkt, men bättre än att bara sitta hemma och kokilura!

lördag: pappas födelsedag.. var där och åt, åt, åt och åt! snacka mätt jag var hela kvällen och tillomed idag, haha.

söndag: idag har jag gjort absolut ingenting alls.. tråkigt va? men gud va skönt! skulle ju som sagt behöva plugga, men.. jag får inte tummarna loss helt enkelt.

orken är borta.. helt denna gången.


nåja nu får vi allt hoppas att denna veckan springer iväg, för nästa helg, DEN GYNNAR, oo som jag längtar! ;)


becca o jag, vi kan.. ja tro de eller ej, men vi.. tihi ;))

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards