;)

Direktlänk till inlägg 30 maj 2007

de stämmer nog..

Av Thess - 30 maj 2007 00:19

fick en kommentar som jag har klurat på en del.

den löd ungefär såhär "tiden läker inte alls år, men man kan lära sig att leva med dem"

o jo, visst fan är de nog så.. men hur ska man lära sig? de är de svåraste.. jag vet inte alls. hur ska man kunna acceptera något så svårt? och de blir inte lättare av att såren rivs upp gång på gång, av exakt samma människa och misstag.. alltid är de samma visa. och jag är så jävla dum som går på det om och om igen.. man tror att de aldrig mer ska ske och man älskar personen så högt att man blir alldeles blind, men efter ett tag visar det sig att de är precis samma vers igen. jag klarar de inte. nu känns de verkligen som om jag är i de sista skinnet, du vet precis innan benet dyker upp.. och vad händer då.. om jag går på niten igen och nästa gång är jag långt inne i benet? vad händer då? kolivippar jag då totalt? vågar man riskera? (ja, om de nu händer igen, såklart) jag vill inget hällre än att allt ska bli precis sådär bra igen, då när allt flyter på så bra och man svävar på de fluffigaste rosa molnen och allt som är så jävla svårt egentligen inte är de minsta tungt osv.. men vågar man tro på det? de kommer ju antagligen hände samma sak igen?

jag skulle aldrigt sagt sådär, jag skulle bara låtit tiden gå.. men å andra sidan, hur skulle jag mått då? just nu tror jag att allt skulle vara så jävla bättre, men.. skulle de verkligen vara de? i don´t know..

suck!

jag ångrar mig, så innerligt mycket. fast jag inte borde göra det.


tankarna går runt i skallen på mig hela tiden. är de så jävulskt som jag tror, eller inbillar mig? är de därför? de skulle kännts så mycket bättre om du bara berättade vad som gör de såhär. och om du nu hade sagt att de var så som jag inbillar mig, kanske jag hade blivit ledsen ett tag, MEN jag hade vetat.. och med all säkerhet hade jag kunnat känna mig villigare till att gå vidare och acceptera läget. men när du inte säger något, så är de svårt.



varför är du sån? varför vågar du inte öppna dig för mig? berätta varför du mår dåligt och vad du tycker och tänker. jag kan hjälpa (iallafall försökt så gott jag kunnat) dig om jag vet vad som är fel.. jag lovar, jag hade gjort precis allt.. bara du öppnat dig för mig. jag ber dig. ill do everything i can.


kanske vet jag lite..

de har ju hänt förrut. men, jag vill inte ha de såhär längre.

jag klarar de inte.

ÖPPNA DIG OCH JAG LOVAR ATT HJÄLPA DIG, BARA DU VILL! 


:(


jag älskar dig.. <S>förlåt</S>(?)

(vågar jag säga sådär?)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thess - 17 september 2008 13:03

Mm, har starka funderingar på att lämna denna bloggen av många anledningar. Har redan nu skapat en annan inne på blogg.seoch tänkte se hur det funkar där. Än sålänge tänker jag fortsätta skriva lite här, men allt eftersom så kommer jag nog gå över m...

Av Thess - 16 september 2008 11:29

Haha, ett lite halvkul test. Jag har inte alls tråkigt.  ;)     Är du en BITCH? Du har sagt:[x] Hora till någon?[x] Bög till någon?[x] Slyna till någon?[x] Slampa till någon?[x] Fitta till någon? Totalt: 5   Du har:[  ] Fuskat på ett prov?[  ] Skriki...

Av Thess - 16 september 2008 11:10

Varje år när det börjar dra sig mot höst/vinter så har jag samma ångest. Eller ångest låter lite överdrivet, men iallafall. Det där med jackor är ett kapitel för sig själv. Ett jävligt klurigt kapitel. Man vill ha en som är snygg, som passar till d...

Av Thess - 16 september 2008 10:20

Oh fy helvete. Den där satans, smärtsamma veckan, varje månad. Jag vet inte vart jag ska bli av. Denna smärta gör mig galen. Kan inte ligga - då känner man efter ännu mer, ajajaj! Kan knappt sitta - det värker så fruktansvärt i nedre delen av ryggen ...

!

Av Thess - 15 september 2008 21:54

Är ganska tom på ord. Knepig dag, hmhmhm...   har iallafall umgåts lite med min kusin. Kom på lite bättre tankar - det behövdes kan jag lova! Det blev fiskpinnar till middag för vår del. Hon är duktig på matlagning mansann! ;P   Nu ska jag fortsätt...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards