;)

Alla inlägg under maj 2007

Av Thess - 20 maj 2007 22:28

ja de vår den underbara långhelgen snart slut, uscha det tycker jag inte om! och skolan börjar imorgon igen, helvete..

borde egentligen plugga, men.. jag kommer ingen vart. vet knappt vad jag ska plugga ens, de är illa! :/..

är så äckligt trött på skiten nu, bara tanken på att man ska dit får mig att må dåligt på ett eller annat vis.. jo, de är sant, så är de!

dagarna får gärna gå lite fortare nu (enligt mig iallafall) så sommarlovet kan påbörjas. uuuunderbara sommar(lov)!


nu vill ni kanske att jag ska sluta depp-blogga och istället skriva vad jag har gjort i helgen? :)

mjo serru.. faktiskt inte så speciellt mycket, men jag kan allt berätta ändå, haha.


fredag: ja.. vad gjorde jag då? jo juste.. jag var hos syrranpå fest, dock ingen rolig direkt, men bättre än att bara sitta hemma och kokilura!

lördag: pappas födelsedag.. var där och åt, åt, åt och åt! snacka mätt jag var hela kvällen och tillomed idag, haha.

söndag: idag har jag gjort absolut ingenting alls.. tråkigt va? men gud va skönt! skulle ju som sagt behöva plugga, men.. jag får inte tummarna loss helt enkelt.

orken är borta.. helt denna gången.


nåja nu får vi allt hoppas att denna veckan springer iväg, för nästa helg, DEN GYNNAR, oo som jag längtar! ;)


becca o jag, vi kan.. ja tro de eller ej, men vi.. tihi ;))

Av Thess - 18 maj 2007 13:50

blä, nu missade jag ju nya tider. BUBBLAN OCKSÅ!!

ha, hade suttit o väntat på att klockan skulle bli halv 2 och när jag kollar nu så är den 13.§51, smidigt thess!


jäjä, får väl se slutet iallafall.

party ikv. hejs..

Av Thess - 18 maj 2007 13:46

Din vuxenpoäng är: 6.3


Din ålder borde vara 13.5 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse
För att se ditt poäng senare, spara den här länken

Hörru! det är dags att växa upp någon gång. Kanske dags att flytta ihop med pojkvännen eller skaffa bil? försök iallafall att ge ett litet vuxnare intryck.
 Tips på saker att göra för att få mer poäng
  • Köpa bil.
  • Köpa hus.
  • Åka till Kina
  • Anordna vinprovning för dina vänner.
  • Börja dricka Gourmetkaffe.
  • Skaffa barn
  • Fixa dig ett riktigt jobb.
  • Gift dig
  • Fixa ett ICA-kort, det är smidigt och du spar pengar.


haha, tji fick jag ;).

äsch, de är väl bara bra att man inte är så jävla vuxen?! enligt mig iallafall ;).

man vill ju leva livet som fan, o de e nu! ;D


själv kan du prova testet här på www.vuxenpoang.com o se hur vuxen DU är då! lycka till, eller nått, haha..

Av Thess - 17 maj 2007 23:36

ofcourse me and rebecca, who else? höhö (ursäkta min dåliga engelska). ganska många partyn på gång nu, eller ja.. en del iallafall. jag gillar det. speciellt med kvinnan jag nämnde förrut, mjao ;).


har inte gjort speciellt mycket idag..

suttit vid datorn, busat med syrran, dammsugat lite, datorn, datorn o åter datorn.

visst är man tråkig? yey.


imon är de då dags för första partyt så ska faktiskt sova snart så man kan vara pigg o glad ;) gonatt!


(flåt becca, får skriva ett längre inlägg senare, meep!)

Av Thess - 15 maj 2007 01:18

man brukar väl tycka att den ena dagen inte är den andra lik, men jag måste faktiskt säga att jag tycker att denna månaden (än sålänge) har sett ut ungefär likadant, varje dag..

vad kan de bero på?

man är ständigt orolig och deprimerad, känner sig inte omtyckt och normal för fem öre osv.. varför?

kan de kanske bero på att den ena sekunden är man guld o gröna skogar men i nästa sekund finns man inte, är de sånt som får mig att känna mig helt totalt värdelös? antagligen. jag vet inte, men jag gissar.. vet ingenting känns de som. vet knappt ens vad jag tycker och tänker själv egentligen.

yeye, man har väl sina dagar (host! månader..)



jag har försökt visa dig så mycket jag kan, men samtidigt vågar jag inte ta för stora steg.. tänk om jag misslyckas? är jag verkligen berädd på det? hur skulle jag må isåfall? är de som jag tror.. att jag kommer falla så långt ner i dalen att de inte ens går att ta sig upp hur stark man än är.. eller kommer det kännas lättar, kommer man kunna gå vidare och veta och känna att det var bra det man gjorde..? det vet jag ju inte.. och jag lär väl egentligen inte veta de iheller förren jag har testat?! hur som helst så måste jag vara berädd.. jag vågar inte än.

men.. jag har försökt, en bit på vägen iallafall..

och varför blev det nu såhär igen? jag tyckte att de kändes så himma bra precis. när allting gick så lätt.. man vågade slappna av på riktigt och kände sig trygg i sig själv. nu känner jag mig bara som en bortblåst idiot, som bara är i vägen.. onödig liksom. kan du inte bara öppna dig och säga vad du känner.. tycker och tänker? jag bryr mig inte om vad du skulle sagt, eller jo, till en viss del, men samtidigt skulle det nog kännas så himla mycket bättre att veta.. de hade kanske också hjälpt till att kunna gå vidare med eller utan..?

ingen som vet, eller jo, kanske du? iallafall inte jag..

så typiskt!



nåja, nu ska jag inte trycka ner er med alltför mycket depp, men.. ibland är de bara så skönt att kunna skriva av sig.. alla tankar som snurrar runt i huvudet som en jävla karusell.. man blir ju alldeles yr av det, på riktigt! vet inte var jag ska ta vägen.. med eller utan, chansa eller skita i det osv.. arrh, det gör mig galen!

men nu har jag iallafall rensat ut hjärnan lite (men jag måste erkänna att mycket mer finns kvar, jag kan bara inte formulera allt så bra än).


well well.. imon, eller idag (men det räknas inte som ny dag förren jag har sovit), skulle jag egentligen på möte i skolan, men de blev visst inte så.. fick byta tiden helt enkelt, men men.. vad gör man? ändå skönt att slippa. fast å andra sidan hade de varit skönt att ha de överstökat. haha, kolla.. jag vet inte alls vad jag tycker och vill.. ännu ett bevis på hur korkad jag är just nu (eller är jag såhär alltid?!), herregud!


måste bara klaga om en sak till..

nu har jag fått ont i de andra örat och är jätte-mega-äckligt-krasslig i halsen. helt tjock och slemmig, bluöh. skulle inte alls förvåna mig om jag  blir förkyld nu igen, suck..

nu när man är ledig och allt.. så typiskt. (ja, de också!)


ett klagomål till, förlåt..

satt och kollade lite kläder innan eftersom jag ska på en lite mer speciell fest den 25, men jag hittar fan ingenting som faller mig i smak. jag vet inte ens vad jag vill ha på mig..?

har någon mörjligtvis några bra förslag på vad man kan ha? hett men ändå sött och fräscht på något vis.. ahh, är så himla kass på att förklara, men förhoppningsvis fattar ni nog.

komsi komsi förslag!! ;)


nu ska jag dricka ett glas saft och sedan krypa ner i min underbara säng och hoppas på att jag kan få en god sömn. det behöver jag nu.

gonatt!:)

Av Thess - 13 maj 2007 22:02

.. arg, ledsen, besviken, deprimerad, ensam och irriterad.

ungefär så känner jag mig idag.


är de vekligen så man ska bli behandlad? betyder man ingenting för er? finns man inte alls? ja, de är några frågor som jag ställer mig..

men jag lär väl aldrig få något svar.


jaha, vad har thess gjort i helgen då?

jo, i fredags satt jag hemma, ganska slappt.. men trist och ensamt, buhu:)

i går var jag i ystad på crousing (stavning?) och där fanns en heeel del raggare, haha, fast de fattar man ju.

hade jävligt kul åt några på pizzerian vi feta pizza på..

dom var rättså arga men jävligt kul att lyssna på, haha.

idag har jag bara varit hemma och slappat, är så sjukt trött. kollar på wallander men just nu är de nyheterna, bläeh, va tråkigt.

dessutom hatar jag reklam, morr!


imon ska jag vara nyttig, och nu ska jag sluta skriva, höpp o hoj!

Av Thess - 11 maj 2007 13:52

.. eller?


hittade en sjukt bra text i min kompis blogg(www.rebeccanilsson.bloggagratis.se) och jag måste säga att jag håller med fullkomligt! (jag låter kanske mesig nu? men läs, så ska vi se att du säkert också håller med!)


Sex har för mig blivit en väldigt överreklamerad grej. Kan verka märkligt, jag gillar sex, men inte så hysteriskt som samhället vill. Man ser olika saker som har med sex att göra varje dag. Är det inte en reklampelare med en tjej/kille med sexiga underkläder, så är det romantiska sexakter i diverse kärleksfilmer, man läser i tidningarna om de bästa ställningarna, hur man gör för att ge sin partner bästa njutningen osv osv.


I en parrelation så är det inte ett unikt fenomen att någon vill ha mer sex och den andra lite mindre. Vissa är osäkrare på sig själv, andra klarar inte pressen utan har sex mot sin egentliga vilja, vissa har extremsex, andra lite blandad. Hur som helst så har jag lärt mig att det finns få par som har "romantiskt filmsex", tydligen så gillar de flesta lite tuffare tag alltså.


Sen tycker jag att det är lite orättvist, för killar har så mycket lättare än tjejer (åtminstone de jag känner) att bli kåta, glömma allt runt omkring och bara köra på. Dessa undanflykter som vi tjejer har med huvudvärk och trötthet är egentligen inte några undanflykter. Endera så är det så att tjejen inte vågar säga att hon inte vill, eller så är det som hon säger. Har man huvudvärk så är det svårt att ha sex. Känns heller inte så kul om man somnar när man får oralsex...


Sen vet jag många killar som är avundsjuka på de multipla orgasmer som vissa tjejer kan få, dock är den bistra sanningen den att det finns tjejer som aldrig har fått en enda orgasm. Jag tycker det är sorgligt. Sen kan jag helt ärligt säga att jag är lite nyfiken på killars orgasm. Men det är väl för att jag aldrig kommer få veta hur de känns. Men varför ska hela samhället handla om sex? Jag menar, även om inte reklampelare och romantiska komedier skulle finnas, så dör ju inte människorna ut för det. Det är ju inte riktigt så att människan är utrotningshotad direkt...


Jag vet att jag låter bitter, det är jag inte, men jag är så fruktansvärt trött på att allt hela tiden handlar om sex.

:)

Av Thess - 10 maj 2007 22:51

jao, eftersom rebecca har tjetat om att jag inte skriver så mycket på denna bloggen så har jag bestämt mig för att göra de nu, så rebecca - bara för dig! ;) (och självklart er andra med).


idag har jag bara slappat och skrattat, haha jodå, de är sant!

var med minette en stund innan och vi var så himla trötta så vi satt rakt upp och skratta åt en låt i säkert en halvtimma, haha, så jävla kul de kan vara med en jävla låt, som egentligen inte är något speciellt?! taha.

sen kolla vi på nått eourovision-skit, (H-A-H-A) vad fan var de där för musik?! där fick man sig ett riktigt gott skratt till, tack för de, eurovision!


imon är de fredag och de älskar vi! iallafal jaauuug!

vet dock inte något jag ska göra, men vad gör de?


nu ska jag tramsa klart på msn sen blir de minsann sängen, gonatt!


(nöjd nu, rebecca? ;D)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards