;)

Alla inlägg under maj 2007

Av Thess - 6 maj 2007 02:35

tihi. min farmor måste nog vara den sötaste farmorn i världen.
tycker om henne supermycket:).

ptja. dagen kunde varit lite bättre tycker man.
men vafan.
jag borde vara van nu.. eller ska man vänja sig vid sånt? jo, antagligen.

du var den första stjärnan som jag såg på himmelen ikväll.
lika klar och så himla underbar att se på.

ha, fan va kass jag är, hejdå. :)

Av Thess - 4 maj 2007 10:53

jaha, då har rebecca (har fortfarande inte förstått hur man länkar, help någon?) tipsat mig om en ny blogg så då får vi se hur detta kommer gå ;).

idag är de fredag och jag älskar fredagar! de är liksom speciella, på något vis. men jag kan inte förklara riktigt, haha! mysiga är dom iallafall och de räcker väl?! ;)
har absolut inget planerat i helgen, vilket är lite tråkigt. Jag vill göra nått kul, något som får mitt humör att gå upp till tusen och lite till.. men.. jag får se vad som händer.
Antagligen blir de en slapp-kväll med Madde, men de är väl inte heller så illa. Film och mys..de gillas också starkt!

denna veckan har varit.. knepig.
har haft sånna sjuka humörsvängningar så de är inte sant!
ena sekunden är man hur glad som helst och livet leker och andra sekunden vill man bara lägga sig ner och dö.. ungefär.
en sån dag hade jag igår.
men jag hoppas iallafall att denna dagen kommer bli så mycket bättre, tihi! =)
mamma fyller dessutom år idag så jag ska minsann snart ställa mig och göra tårta tänkte jag ;).
syrran och dom kommer hem ikväll också.. myspys!

annars har jag väl inte så mycket att skriva just nu.. lär säkert skriva mer senare.
see ya ;).

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards