;)

Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Thess - 10 juni 2008 23:50

THESS. säger:

!

THESS. säger:

haj

THESS. säger:

hihi

RebeccaNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

h

THESS. säger:

här är vi korta i käften

RebeccaNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

förlåt ;D

THESS. säger:

glöm det!

RebeccaNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

skit i de då

THESS. säger:

uff va du är äcklig

RebeccaღNilsson @ jobbar mellan kl 16-24 säger:

hur fan visste du ja peta i näsan?



- - --


Först tänkte jag 'huuuh?! sa jag väl inte? Är hon pucko eller? MEEEEH, människa.. jag vill inte veta vart du har dina fingrar!'

Seeen trilla 25öringen ner och Thess börja förstå, KADING! ;)


Du är rolig, Rebecca. Jätterolig! Ett tydligt tecken på att vi är släkt minsann. Ha! ;)


Av Thess - 10 juni 2008 23:39

Jaha ni... Vad säger ni nu då?

Fan vad grekerna var tråkiga egentligen. De bara stod där, kändes det som. helt jävla onödiga var dom. haha.

Jaja, Sverige vann iallafall. Bra! Men NÄE! Det känns fan inte som en vinst ändå. Jag fick knappt något pirr i magen ens. Hur tråkigt?

Äh, nu ska jag sluta klaga. :P


Jag har haft extrem bakmani de senaste dagarna. Vill baka hela tiden, vad som helst bara jag får baka!

Idag gjorde jag en smulpaj, självklart med äpple i. Och massor med vaniljsås på. Mycket vaniljsås och lite paj, eller massor av båda? hihi, fit samma.


Nuuuuuuuuuu ska jag... Hmm, ja vad ska jag nu göra? Äsch, jag hittar på nått! Herrrååååå.


Av Thess - 10 juni 2008 20:42

Det är dags för Sverige nu. Mamma sitter redan bänkad och skriker, haha.

Nååå... Hur tror ni det går ikväll?

På återseende. ;)


Av Thess - 10 juni 2008 15:24

Jag sitter fortfarande här... Känner mig lite hängig idag faktiskt. Det är väl pollen som spökar. Hoppas inte det är någon förkylning bara, sånt har jag inte tid med nu.

Borde egentligen fixa till någon frukost. Såhär dags?! Suck.

Jag är ingen frukostmänniska. har ingen aptit direkt när jag vaknar. Oftast inte iallafall.

Jag tycker hela grejen är jobbig. Ställa fram, fixa och dona när man är sådär trött och tjurig. (Mitt morgonhumör alltså, phew!)

Det får bli gröt idag. Tar inte så lång tid att koka ihop och det går lätt ner. ;)

Sitter fortfarande i pyjamas, men det ger jag fan i. Jag har lov! Det finns inget mysigare än att gå runt i sina sunkiga kläder en hel dag, fula sig, nynna lite vackert, ta en titt på tvn och ja... bara vara liksom. Yeh, sån är jag iallafall!

Hmm... Borde kanske sätta lite fart med min gröt nu. Vi hörs!


Av Thess - 10 juni 2008 13:43

Idag är solen på semester. Det är blåsigt och ganska många täckande moln på på himmlen. På sätt och vis kan det vara rätt skönt med någon svalare dag, men jag skulle vilja ha lite regn också nu när det ändå är såhär 'trist' väder. Hmm... Vi svenskar alltså. Blir aldrig nöjda!


Well, well... Gick upp ur sängen för en stund sedan. Idag var jag ovanligt trött trots att klockan är såhär mycket. Kanske beror lite på vädert? Iallafall, jag låg kvar ett bra tag.

Drömde om att jag var ute och flög. Jag var så jäääää-la nervös innan jag ens kom till flygplatsen!

Skulle tydligen till Norge på någon kurs(?), haha, men det blev helt bökigt.

Först fick vi stiga på och precis när planet ska lyfta så kom de på att något stod i vägen så det gick inte, då fick vi alltså hoppa av planet och sätta oss och vänta igen. Andra gången hände samma sak och tredje gången likadant. Jag ville bara gå där ifrån och skita i allt. Sen minns jag inte mer. Knasig dröm för bövelen.


Hoppas ni har sovit gott iallafall. Nu ska jag få min dagliga dos av favvo-bloggarna + kaffe.  Puss!


Av Thess - 10 juni 2008 01:49

Har suttit och pillat med gitarren och stämbanden ett bra tag nu. Måste ju gå in för min kurs på riktigt nu. ;P

För första gången på väldigt länge är jag nöjd. Ikväll har jag varit kung! Muhahaha. Bra musikdagar får hela mig att må bra. Yeah!


Dags för popcorn i soffan nu.

När det är sommarlov så ska man inte kolla på klockan. mihihi.


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards