;)

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Thess - 12 juni 2008 12:36

Godermorgon allesammans!

Det tråkiga vädeert håller fortfarande i sig. Ja, nu börjar jag faktiskt tycka att det är himla tråkigt. Speciellt när man ska vistas ute i det sådär hela kvällen. Ska ner på österlen, närmare bestämt till Simrishamn. Pappa och några kusiner är såna vakter av något slag, och där ska vara sommarfestival så det blir ju perfekt för mig att följa med. Man kan ju få känna sig lite extra trygg med pappa som backup, mohahaha. Nej, skämt å sido.

Det ska bli kul iallafall.


Imorgon har jag inga planer. Tror det blir som de andra dagarna, sitta hemma och filosofera.

Men på lördag däremot, ojojoj! Challe, challe, challe!

Hon ringde mig förresten för en stund sedan. När jag låg och sov. Försökte låta så pigg som möjligt, men blev nog rätt avslöjad. haha. Well... Skit samma. :D

Fick reda på att Marcus har födelsedagsparty på lördag också. Din jävel!

Kunde du inte vänta till typ nästa helg, eller ha det imorgon?!

Nu får du skylla dig själv att jag dissar. Fetdissar! ;) haha.


Nu får jag hitta på något annat. Här blir det ju inga barn gjorda!

Vi hörs.


Av Thess - 12 juni 2008 02:11

Nu tänkte jag alldeles strax bege mig mot sängen. Sitter med tanborsten i mun om ni vill veta. Jag är så duktig så! Borde ioförsig gått och lagt mig för ett bra tag sedan med tanke på att jag ska upp runt halv 7-7 och låsa upp dörren.

Och då tänker ni 'men doh, hur ansträngande kan det vara på en skala?' JÄ-LIGT ANSTRÄNGANDE SKA JAG DÅ TA OCH BERÄTTA!

För att jag ens ska vakna av något ljud över huvudtaget så måste jag ha sovit minst ett X antal timmar. Och jag är rädd för att det ser ganska brunt ut just nu.

Så bli typ inte ledsen om du typ får stå ute på typ trappan och typ vänta tills jag har vaknat typ sådär runt 12.00, min vän.

EH-HE, EH-HE.

Nej, skärp mig nu Thess! Du måste bannemej gå och lägga dig nu!


Kolla... Ni märker ju hur trött jag är. Övertrött. Det är då jag blir såhär. Eller mer såhär, borde jag kanske säga.

Lite halft fnittrig, busig och... allmänt dum i huvudet knäpp.

Haha. Vet ni vad jag kom till att tänka på nu?

Någon som säger typ såhär; är du en smula dumihuvet! (<-det där ska säga vääääldigtfort. Barasånivet! hihihi.)

Mohahaha. Kul. Tyckte jag.


NAJTINAJT!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards