;)

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Thess - 14 juni 2008 14:05

Varför ska jag aaaaaaaaalltid vara så sablans seg ända in i det sista?! haha, suck.

Jag ville bara se om ni hade sett min lillasignatur nere i förra inlägget? ;) Jag kännar mig rätt duktig faktiskt. ;D muhahaha...

Status till mig! taha.



Av Thess - 14 juni 2008 14:02

arrh! Bloggen strular som fasen idag!


Här är iallafall två kl'änningar som jag gärna hade velat ha. De är såna som man skulle kunna ha till allting - och alltid! Istället för den lilla svarta ni vet.

Kolla själv, visst är dom som socker för ögat? ;)


 

Av Thess - 14 juni 2008 13:46

Hallåååja mina små loppor!

Vet ni vad? Haha. Min dator har pajjat... IGEN! ;P Det är något kort blablabla som är kasst, därav min tunna uppdatering. ;) Men den är snart fixad igen och då jävlar! höhö.


Just nu är jag i Malmö. Om en stund ska jag åka in till stan för att möta upp Charlotte och Andrew. Det blir ju som sagt match, grillning och mys i parken. Därefter drar vi på krogen. Wehey! Jag är laddad till tusen kan ni tro. ;)


Ehm, ehm, ehm... Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva nu, så får väl gå och fixa till mig.

Jo just det! Hur tror ni matchen blir ikväll? Gissa, gissa, gissa!


NU ska jag dra mig iallafall. Pussokram!


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards