;)

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Thess - 11 juni 2008 23:51

Halloooja! Fick sms av Charlotte ikväll. Hon hade fundilerat lite på vad vi ska hitta på i helgen. Eftersom Sverige spelar på lördag så passar det ju alldeles utmärkt att grilla och dricka något gott i parken och mysa på rejält, ellerhur?

Jag tyckte iallafall att det lät skitbra, så ja, parken blir det nog! hihi.


Vet ni? Jag skrev ju igår om hur skönt det var att få sogga runt i sin pyjamas/myskläder hela dagen. Men jag har gjort det i snart 2 dygn! haha. Ja, inte samma kläder då förståss, men ändå. Hur bekväm får man lov att vara? ;)

Fast(!) jag har en himla bra anledning, tro det eller ej. Mitt huvud har dunkat konstant. Exakt hela tiden! Har så jä-la ont. Då får man, visst?


Hmm... Min mage börjar kurra. Måste få i mig något ätbart nu känner jag. Och ringa ett samtal.

Imorgon ska jag ut på bravader igen. Kul!


Soffan (och mamma) kallar...

Just det! Mat och telefonsamtal var det också ja. Suck.

Huvudvärk ni vet. Taha. ;)


Av Thess - 11 juni 2008 17:47

Ni minns väl den där lägenheten i stan som jag prata om för ett tag sedan?

Mami och jag prata om det idag igen och det verkar som om det kommer lösa sig bra nu.

Men jag kan inte göra så mycket förren i juli månad, så då får jag lite mer tid att tänka. Varför ska jag vara så velig jämt? haha.

Well... Det fixar sig nog.


Jag? Bo ensam? I lägenhet? I stan? HELT ensam?

Nä ni, det är inte ett skämt! ;)


Någon som är sugen på shopping @ IKEA väldigt snart? Eh...

Hur många vuxenpoäng får jag nu? ;)


Av Thess - 11 juni 2008 14:37





 

Av Thess - 11 juni 2008 13:16

Vaknade 12.00 idag, exakt! Gick upp och tog på mig morgonrocken, vidare ut i köket, likt en zombie, och gjorde mitt kaffe. Satte mig här och filosofera, när kaffet var klart så fyllde jag en mugg och börja njuta.

Ungefär så ser alla mina morgnar ut, och det är först efter en kopp kaffe jag börjar bli människa. Ha.


Mm, mm, mm! Likadant väder idag som igår + lite mer regn. Jag tänker inte klaga på vädert nu. Regn är mysigt såhär på sommarn. Ibland. Som idag ungefär.

Man sitter och myser på, tänder lite ljus, glor på några filmer och sådär. Perfekt!

Det som är lite negativt dock är brännan. Antingen har jag vant mig vid den nu, eller så är det den som börjar försvinna så smått. Äh, whatever. Efter regn kommer sol! hihi.


Snart är det helg igen. Även om man inte känner av det på samma vis nu som när man går i skolan så finns ändå den där känslan kvar, lite svagt sådär.

Jag har inga direkt klubbade saker planerat mer än en träff med Charlotte, min älskling! Vad vi ska göra är ännu oklart, men det fixar vi ska ni se! Förresten så behöver man inte göra något speciellt när man umgås med henne, det blir lika rooowligt i vilket fall som. Faktiskt. Mihihi.

Stranden hade ju varit mysigt, men jag tyckte jag fick se att väderleken skulle bli den samma som idag ungefär. Nit!

En bio och lite middag hade varit übermys, ellerhur! Åh! Det är år och dar sedan jag var på bio sist.

Det är sånt man borde göra lite oftare, enligt mig iallafall, varför inte liksom?


Blablabla, nu ska jag sluta surra här.

Hoppas ni mår bra och får en mysig regn-dag!


Av Thess - 11 juni 2008 02:46

HAHAHA, vaaaarför fick denna låten mig att tänka på vår musikal, töser? ;)

s-a-k-n-a-r!



Av Thess - 11 juni 2008 02:00


 


Oh

How 'bout a round of applause?

Yeah

Standin ovation

Oh woah

Yeah

Yeah yeah yeah yeah


You look so dumb right now

Standin' outside my house

Tryin' to apologize

You're so ugly when you cry

Please

Just cut it out


Don't tell me you're sorry,

Cause you're not,

And baby when I know,

You're only sorry you got caught


But you put on quite a show.

Really had me goin'

But now it's time to go,

Curtain's finally closin'.

That was quite a show.

Very entertainin'.

But it's over now.

Go on and take a bow.  


Grab your clothes and get gone.

You better hurry up,

Before the sprinklers come on.

Talkin 'bout,'Girl I love you, you're the one.'

This just looks like a rerun.

Please.

What else is on? 


And don't tell me you're sorry,

Cause you're not.

Baby when I know,

You're only sorry you got caught. 


But you put on quite a show.

Really had me goin'

But now it's time to go,

Curtain's finally closin'.

That was quite a show.

Very entertainin'.

But it's over now.

Go on and take a bow. 


And the award for the best lie goes to you!

For makin' me believe

That you could be faithful to me.

Let's hear your speech. 


How 'bout a round of applause?

Standin' ovation 


But you put on quite a show.

Really had me goin'

But now it's time to go,

Curtain's finally closin'.

That was quite a show.

Very entertainin'.

But it's over now.

Go on and take a bow.

But it's over now.


Av Thess - 11 juni 2008 01:53



... BEHÖVER JAG SÄGA MER?


Blir nästan sjuk. Gråtfärdig iallafall.


Ovido - Quiz & Flashcards