;)

Alla inlägg under juni 2008

Av Thess - 9 juni 2008 16:55

Jag har SÅ tråkigt! Apjobbigt juu...

Det blev så långtråkigt här hemma att jag börja sminka mig. Kommer knappt ihåg hur man gör, haha. Det var flera veckor sedan jag satte minsta lilla mascarakladden på ögonen.

Det är så mycket skönare utan nu när det är sommar.

Man slipper tänka på kladd runt ögonen, foundationfläckar och sånt otrevligt. Det är ju inte så att man vill likna en tvättbjörn så fort man har doppat sig lite i havet.

Nejnejnej, less is more! Mohaha. ;P

Men men, nu blidde det lite smink i fejjan iallafall. Har tillomed gjort fläta i håret, här snackar vi energi! hahaha.


Jaha... Vad göra nuu då? Laga lite mat eller? Noo, det är för varmt! Jag kan inte få i mig något käk före 19.00 vid denna årstid.

Lite glass vore förståss gott. Eller chokladbollar. Hmm... Vilket dilemma. ;)

Och vilket onödigt inlägg! haha.

Dags för upptäcksfärd i skåpen. Puss på nosen!


Av Thess - 9 juni 2008 13:18

Godmorgon pärlor! Sovit gott? hihi. Det har jag iallafall gjort, och fort gick det att somna dessutom! Vaknade med mobilen i handen och när jag kolla på den så hade femtioelva personer skrivit till mig och trehundratolv hade ringt. Så kan det gå när ögonlocken inte vill som jag.

Jaja, huvudsaken är väl ändå att jag har sovit bra! ;)


Har inga planer för denna dagen. Det blir väl solstolen ute på baksidan med lite tidningar och sånt (jag vill ha bort den fula brännan jag fick efter att ha suttit i solen en hel dag med shorts. Mina ben är randiga!). Det blåser lite smått, men whatever.

Kanske ska ta mig en promenad senare. Gosh, vad skönt det är att bara vara. Bara göra sånt man tycker om och som inte är så värst jobbigt, haha.


Tänkte kolla posten nu. Vi hörs!


Av Thess - 9 juni 2008 00:05

Godkväll.


Var på stranden en sväng innan ikväll. Riktigt ljuvligt! Vattnet var lagom varmt och vovvsingen sprang genom vågorna som aldrig förr. Haha. Sjukt gulligt.

Efter stranden så åkte vi och handla till pappsen. Han är sjuk. Igen. Suck! Han verkar inte fatta att han ska ta det lite lugnare någon gång iheller. Bara jobbar, jobbar, jobbar, stressar, stressar och stressar. Dumt! Jävligt dumt, tycker jag!

Aja. Vad göra, vad göra?

Efter vistelsen hos honom så drog jag hem och gjorde negerbollar, förlåt, chokladbollar (kalla det vad ni vill?) och slog mig ner i soffan framför två filmer. Är helt matt och behöver verkligen ta det lugnt känner jag. (man är ju lite klokare än sin far. OBS! Skämt.)


Snart borde man väl lägga sig och få lite god sömn, men med denna värmen så kan det bli svårt.

Jag går runt här hemma och vet knappt vart jag ska ta vägen. (Flytta in i frysen nästa?) och som grädde på moset så kliar mina myggbett något så enormt. Jag blir tokig snart! haha.


Jag säger bara; sommar, ack vad skön du är, trots allt. ;)


Av Thess - 8 juni 2008 15:39

Höhö. Hallå ja! Lever ni? Ja, med tanke på värmen då alltså. ;) Jag kokar snart sönder, men inte ska man klaga för det! Värme är föönt.


Det har blivit lite mycket party nu den senaste tiden känner jag. Halsen är galet trött och jag kan inte heller påstå att jag själv är så värst pigg. Men det är ju sommar! = grill- och beachpartyn till höger och vänter, uuuunderbart!


Igår samlade vi ihop 'gänget' här hos mig och satte igång med grillning. Marcus fick agera grillmeister. Det är ju hans jobb alla andra dagar, så varför inte igår då också liksom! Well. Han skötte sig bra och alla blev mätta och belåtna.

Därefter drog vi till baksidan och spela kubb. Girls mot boys. När de gick för ny hämtning av öl så försökte jag sno åt mig lite 'stockar', som jag så fint kalla det, men blev gaaanska genomskinlig och då gick det utför. M kasta in mig i några buskar och numera är mina ben sönder-rivna och ganska röda.

Vidare till badet och jag skulle visa mina kunskaper i simning. Det sluta med att Thess slog huvudet rakt in i bassängkanten och börja se stjärnor, som jag sedan skratta åt resten av kvällen. Jättekul?!?!

Vi hann med en efterfest också. En snäll sådan. Med mycket bus.

Kvällen var kanonisch med andra ord. Bra, bra, bra!


Nu ringer min mobil så det är dags för mig att fara till beachen!

Det får bli en vilokväll där denna afton.

Grillning, snäckplockning, utkastning i vattnet och sånt myspysigt. Helt okej det med. Eller vadå helt okej? Det är ju perfekt!


Och Challe. Börja svara i din HEM(!)telefon någon gång! ;P haha. Thess saaaaknar!

Puss på dig sötis! v


Av Thess - 6 juni 2008 20:46

Helloo ja. Efter pizza, vila och en promenad så känner jag mig mycket bättre. haha.

Imorgon är det på't igen! Då blir det grillning, kubb och goda vänner @ my place som gäller.


Nu ska jag köra till pappsen och röja. Tudeluu!

Av Thess - 6 juni 2008 12:49

Heeeeeeeeeeeeej allihopa!

Jag har varit lite upptagen de senaste dagarna (veckorna? haha), men nu är jag på hemmaplan igen. Skönt!


Igår var det studentfest så det stod härliga till! Man mår väl som man förtjänar idag.

Riktigt kul var det i vilket fall som helst. Många skratt och även några tårar trilla ut.

Först åkte vi runt i stan med den svarta mustangen, därefter åkte vi till Sjöbo där det bjöds på italiensk buffé. Skitgott!

Efter maten var det dags för tårta och det var då jag skulle hålla mitt lilla tal.

Jag hann knappt resa mig från bänken innan tårarna kom och jag var tvungen att säga "nu blev jag rörd, haha" och då såg man att där var FLER som blev rörda och rullade tårar, haha. men till slut så flöt det på bra och alla blev glada igen! ;P muhahaa.


Uh. Jag orkar inte skriva mer just nu, det får bli frukost istället! Bajjbajj.


Av Thess - 2 juni 2008 09:57

Godmorgon!


Ny vecka med nya äventyr, yey!

Rebecca ringde och väckte mig för några minuter sedan, så nu ska jag snart åka in till stan och möta upp henne.

Därefter tar vi en sväng in om på triangeln, jag har ingen bikini med mig här till mitt andra hem så måste fixa en, muhaha. Sedan bär det av mot någon strand. Vi har fortfarande inte betämt vilken det blir, men det visar sig ju.

Jag kommer nog känna mig bra dum i början när vi liggr där för jag råka få en minst sagt ful solbränna igår. Eftersom jag satt och sola i shorts och linne så fick jag härliga ränder efter det, haha.

Well well, cykelställ...


Nu måste jag snart kila till bussen så får klä på mig något nu.

Have a nice day!

Av Thess - 2 juni 2008 09:57

Godmorgon!


Ny vecka med nya äventyr, yey!

Rebecca ringde och väckte mig för några minuter sedan, så nu ska jag snart åka in till stan och möta upp henne.

Därefter tar vi en sväng in om på triangeln, jag har ingen bikini med mig här till mitt andra hem så måste fixa en, muhaha. Sedan bär det av mot någon strand. Vi har fortfarande inte betämt vilken det blir, men det visar sig ju.

Jag kommer nog känna mig bra dum i början när vi liggr där för jag råka få en minst sagt ful solbränna igår. Eftersom jag satt och sola i shorts och linne så fick jag härliga ränder efter det, haha.

Well well, cykelställ...


Nu måste jag snart kila till bussen så får klä på mig något nu.

Have a nice day!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards