;)

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Thess - 4 juli 2007 14:28

wahh, blev så rädd nu när jag satt och läste i min vän (rebeccas) blogg www.rebeccanilsson.bloggagratis.se.. tänk att snart har halva sommarlovet gått och de känns som om man knappt har fått uppleva någon sommar alls.. att de bara har regnat och varit så himla tråkigt hela tiden. ungefär som om de var igår sommarlovet började.

blir faktiskt lite deprimerad nu.. suck!

jag som ska hinna med så mycket?


Kristiansdag dagarna

Dalarna 14-21/7(okej, vet inte riktigt än när vi är hemma, men..)

Bornholm (?)

Stugan i Småland 12-19/8


egentligen Frankrike med, men de får nog bli efter.. och hur jävla kul är de? nä de får bli resa till något annat land istället, tycker jag!

sen är de ju Mauritius.. i vinter, HAHA! ;)


- - ---- --- ------- -- -- -  -

nä.. nu vill jag faktiskt hinna med att göra så mycket som möjligt, inte bara sitta här hemma och glo på fyra väggar, syssla med jobb eller något annat trams, NEJ FY FARAO, JAG SKA HA KUL!!!


Av Thess - 4 juli 2007 14:24

uscha va rastlös jag är, vill hitta på något.. men, de flesta jobbar, är trött eller som madde - är hos tandläkaren.. FUN! inte:)


någon som har nått bra förslag på vad man kan göra? haha!


Av Thess - 4 juli 2007 12:00

på fredag börjar Kristianstad dagarna, något som ska dit? :)

självklart ska denna tösen det!

tyvärr så är ekonomin inte på miljon-linjen, men vafan.. de ska väl gå ändå. man kan ju alltid råna en gammal pensionär eller nått? hoho, nejdå, de ska gå ändå.. skam den som ger sig! och.. man lever bara en gång ;).

Av Thess - 4 juli 2007 11:30

onsdag idag då! inget speicellt som händer vad jag vet än sålänge.. tänkte att jag kunde slänga in en "dagens outfit" för omväxlingens skull, fast denna är från igår.. kommer kanske en för idag med när jag väl har klätt mig, för som sagt.. jag är lite slö på det nu när man har sommarlov och inget planerat om dagarna ;).



inget märkvärdigt väl men de är sjukt skönt/slappt iallafall, speciellt byxorna, kan inte ha något som sitter alltför hårt emot knäet, så:)


linne med små döskallar - hm

byxor - vero moda

svart plast-armband - hm(tror jag?)

ute:

jacka - Zara (om jag minns rätt, köpt för längesen)

vita tygskor - boan



vad ska ni göra idag? =)  

seee ya!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards