;)

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Thess - 26 juli 2007 12:34

Av Thess - 26 juli 2007 11:03

hej o hå, jag är uppe med tuppen, nämen.. ganska tidigt ändå för att vara mig o ha sommarlov, hahaa..

idag blir de ju stan som tusan! :D i like.. har inte träffat Zandra och Cecilia (min halvsyster och hennes bebis) sedan hon kom hem från BB, hallååå va trisst! och ändå bor vi inte särskillt långt ifrån varandra så jag fattar inte varför vi inte har träffats oftare.. men men, idag blir de andra bullar! hihii.


vet inte vad jag ska ha på mig, aahh!! jag har alltid big problems när de gäller klädval alltså, så jävla typiskt. önskar att mina garderober var fulla av ursnygga kläder som man alltid vill ha på sig och som samtidigt matchar varandra, haha.. kan man få de, tack? (;


vad ska ni göra idag mina små blogg-busar? ^^

Av Thess - 26 juli 2007 02:06

jao.. flyttat de sista för min del idag, skönt. de är intgen höjdare att flytta vill jag lova. man blir så sablans trött, men jag kan ändå inte varva ner riktigt när jag väl är hemma i lägenheten.. suck:)

imorgon blir de mer stress.. först ut med min halvsyster, hennes bebis och min andra syster, lite shopping o mys, sen vidare till trelleborg och käka middag osv..

får icke glömma att kolla upp busstiderna innan jag går och lägger mig!!


i morse var de bara sån jävla ångest, jag hatar det! arrhh.. jävla skit!

när jag väl hade kommit iväg och kommit på andra tankar så var det helt lugnt, mådde tipptopp! så komme rjag hem och ska försöka slappna av.. då kommer skiten igen, som ett jävla slag mot mig. jag avskyr det.. :( faaan!

de gör så jävla ont. man blir så.. svag. fuckfuckfuck.

sch.. nog om sånt tråkigt nu, imorgon ska jag försöka ha skoj, på riktigt.. inte fan ska någonting stoppa mig, när allting har varit så ljust den senaste tiden, så kan de minsann få fortsätta också ett bra tag till.. gärna föralltid, men.. de har jag ju lite svårt för att tro på.. men imorgon, då kan jag väl få leva, på riktigt?!


var förresten ute med pållarna idag med:) fattar inte varför danilo har blivit så svår.. och min andra vita pojke är fortfarande halvkrasslig i ögat från och till.. uschabuscha, VILL IIIINTE! skärp er pöjkar! :)


nu ska jag bannemej sova, fan ta mig om jag ligger o glor i taket till fåglarna börjar föra oväsen, haha! g'natt.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards