;)

Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Thess - 17 juli 2007 12:34

jeppjepp, då åker jag om mindre än en timma.. och har fortfarande inte gjort mig klar, wööpsi daiisy..


där var någon som kommentera förr inlägget ock fråga vart linnet kom ifrån, efterasom där inte fanns någon länk till dig eller så- så svarar jag här=) de gröna linnet är ifrån h&m =) riktigt snyggt va? ;) speciellt till en härlig solbränna!


hoppas ni får en nice dag! kraaaaamelikram!

Av Thess - 17 juli 2007 11:42

Av Thess - 17 juli 2007 10:53

gomorrn allesammans! =)

måååste bara tacka för alla kommentarer man fått, hihi, ni är så bra! =)

de blir massa mycket roligare att skriva när man vet att folk läser OCH kommenterar, så fortsätt så ;) och ni andra som bara läser utan att kommenter - BÖRJA KOMMENTERA ANNARS SLÅR JAG ER!! :D hähä.


jäjä, snart bär de av in mot malmö. yeey, idag tar vi dom ;) hata djurgården!! mihi.

vet dock inte vad jag ska ha på mig eftersom de regnar, är uppehåll = varmare, regnar igen o blablabla. så trisst!

och när ska jag sluta tjata om de förbannade vädret?! hiihi.


nu ska jag iallafall äta en mumsig frukost, pussinuss!! ;D

Av Thess - 17 juli 2007 01:08

oke, jag måste be om ursäkt för den usla cam-bilden med mitt fulaste ansiktsuttryck o peace-märket, men.. var så trött på den förra och har helt enkelt inte blivit färdig till att ta någon ny bild.. eller jag har kanske försökt lite smått, men dom har bara blivit fula.. ni vet min dåliga dag idag! ;P

får ta mig i kragen o ta nytt foto, s n a r a s t !!


har iallafall fixat lite i bloggen så den har fått ett nytt utseende, lite fräschare, stilrent o sådär.. tycks? =)

blev faktiskt ganska nöjd själv ;p förutom att jag inte fick riktigt samma vita nyans på yttertapeten som "inner-bakgrunden" eller vad man ska kalla de.. men ni fattar.

jag har iallafall gjort så gott jag kunnat o de är de som räknas, right?!

dessutom är mina ögon fulla av grus så ska nog ta o leta upp sängen istället för att sitta här o babbla, haha =)


sov gott o dröm sött! v

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards