;)

Alla inlägg den 19 juli 2007

Av Thess - 19 juli 2007 09:29

ohno. mina myggbett! fy fan. äckligt och det gör ont and(!) kliar som f-a-n! jag ska utrota de jävla djuren. så fruktansvärt äckliga är dom. bara så onödiga. garrh!


de blir huset idag med.(tro fan de, annars hade jag inte suttit här vid denna tiden på dygnet kan jag säga!) hoppas de mesta blir klart idag. får jobba satan i gatan! hey ya..


ikväll blir de nog lite skoj things som händer, kanske. vi får se.

men imon! då blir de nog party all night long. fast.. ska jag inta alkohol? mja.. funderar faktiskt skarpt på att skita i de. kan ha minst lika kul utan, om inte roligare.. ibland. (förutom när man bryter armar, smäller ledband i knäet osv..)

nej, usch! vilken otur man har haft den senaste tiden:)


lite frukost nu kanske?

tapetklister nästa!! woooooooohooooo.


Av Thess - 19 juli 2007 00:28

nu blir de minsann sängen för min del, upp o slita imon igen.. uschabuscha! har fått en helt del gjort.. nästan allt som ska målas är färdigt, bara en ynka liten bit kvar sen är de bara golvläggning o tapetsering kvar, tjohooo!


nu: godnatt!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards