;)

Alla inlägg den 31 juli 2007

Av Thess - 31 juli 2007 10:02

igår när bloggen var stängd p.g.a underhåll så hade jag ganska tråkigt, satte mig därför till ro och börja fundera p åvad man egentligen ska inskaffa sig mest till vintern.. jag tycker de är så svårt med kläder - de går väl an på våren och sommaren men på vintern.. då känns de lite svårare, fråga mig inte varför, de är säkert barajag som är löjlig, haha! ;) men iallafall.. jag gjorde en "vinter-önske-outfit" för skojs skull och såhär blev den;



just det där med en helt vanlig, tjockare tröja och gosiga strumpor är de mysigaste som finns, enligt mig! är inte direkt så nöjd med stövlarna faktiskt.. men blev så trött så jag orka helt enkelt inte sitta och dona mer.. fast okej, helt käpp rätt åt helvete är de väl inte.. eller? =)

en helt vanlig outfit, mysig och bekväm..


är jag helt ute o cyklar nu eller, jag tyckte iallafall att det var fint?! :)

Av Thess - 31 juli 2007 09:50

nu funkar bloggagratis igen, hihi nice. jag satt faktiskt uppe och vänta igår, tills klockan var 01.07 för att kunna blogga EN gång till innan jag träffa sängen, men de funka då inte. arrh!! lite irriterande ;) haha.


nu sitter jag bara och väntar på att telefonen ska ringa. min lillasyster skulle ju plinga en signal när hon kom hit. och det skulle vara på morgonen. hennes morrnar brukar börja vääääldigt, väldigt tidigt så jag ställde klockan på 09.30 eftersom de kändes lagom att hon säkert hade käkat frulle och sånt då, men icke har hon ringt än, morr! haha.. tänk om jag kunde fått iallafall 30 min sömn till.. uffa tokstålla! ;)


men.. godmorgon iallafall!

vad ska ni göra idag mina små solstrålar? =)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards