;)

Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Thess - 16 juli 2007 23:56

johan glans må vara den skönaste personen som finns, hahaha.

"du.. nu ska jag ge dig ett tips från coachen; pip pip pip, KYSS MIG I RÖVEN ANDERS!"

så klockrent! ha :D..

och yes.. mitt humör är väl på bättringsvägen, lagom till det är dags attgå o lägga sig.

okej, inte riktigt än.. men snart så.

Mff - Djurgården imon, I'LL BE THERE! nu tar vi dom,  nu tar vi dom. UT MED DJUREN!! hå hå hå.


hoppas bara de är lagom bra väder imon, fast såg på tv innan att de skulle inte bli så, tyvärr :( fast vi får hoppas på att dom ljuger eller nått, tihi ;)..


vad ska ni göra imon? :D

Av Thess - 16 juli 2007 18:43

inte för att jag är så duktig på att lägga in outfitbilder osv, men idag har de ju varit ruggigt tråkigt så jag tog mig helt enkelt lite tid o tjecka lite dröm-outfits;)

detta skulle nog vara dagens;



fan va tråkig jag känner mig! ;P

Av Thess - 16 juli 2007 17:39

ja, jag ljuger inte.

mitt humör är som häxans värsta. och jag blir så jävla arg, mest på mig själv.

INGENTING DUGER. verkligen en usel daghelvete.(sorry att jag tjatar) möööööhhh..

har precis käkat. grillat kött, potatis o bea-sås. skitäckligt! (KOLLA, jag skrev skitäckligt!!! och det är typ min favvo-rätt, om vi stryker potatis) ja.. ni ser själv.


skulle gärna velat åka till kivik idag.. träffa alla godingar o sådär.. men vettefan om mitt humör hade velat.. suck.


NÅGON MIRAKELKUR MOT MENSVÄRK, ni får vad som helst.. bara de hjälper?!

Av Thess - 16 juli 2007 15:45

har iallafall duschat nu och de var inte helt fel! men är fortfarande inte alls på topp, har så sablans ont i magen också, blir galen!

riktigt dryg dag idag. blää..

hoppas de händer något skoj de andra dagarna, annars lär jag bli knäpp.. mer än vanligt då.

vad ska man nu göra? kolla på tv, precis som jag gjort hela dagen ändå?

fan!

Av Thess - 16 juli 2007 13:40

äcklig, smått ledsen, orolig, missnöjd med allt..

ja, kort sagt så är denna dagen redan pissed. känner mig inte alls normal, uerk! de är soligt ute men jag är ändå inte direkt på topp.. why? nu har man ju tjatat som en galning över att man vill ha sol o blablabla, men inte fan är man glad ändå. grr!!

damn, vad ofräsch jag känner mig och ingenting, absolut ingenting är snyggt eller ens bekvämt iheller.

jag säger bara; SUUUUUUUUUUUUUUCK!!

Av Thess - 16 juli 2007 12:11

GORMORGON!

ny vecka och nya utmaningar.. eller nått sånt.

idag börjar vi renovera det nya huset.. eller ja, pappa renoverar, höhö. jag ska nog bara måla, men bara kanske. de är iallafall lite skoj.

annars vet jag inte vad denna dagen och veckan bjuds på, än. får helt enkelt se vad som sker.


har ni något planerat denna veckan?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards