;)

Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Thess - 24 juli 2007 02:09

nu ska jag försöka leta upp sängen med mina enormt grusiga ögon, upp tidigt imon och börja flytta. PHU!


miss uv miss uv miss uv bästaste, pussinuss!! 

Av Thess - 24 juli 2007 01:42

satt o kolla på lite söta kläder innan som kan vara sköna att ha en slapp dag som denna har varit och jag fann en hel del. efter ett tag så kom jag in på skor med. så sjukt söta skor de finns alltså. blir helt knäsvag :)

här är iallafall lite av varje..









-- -- --- - --- --- - -- --- -- -- -- -- - - -- -- -- --



 ni måste bara hålla med om att sånna tröjor är de bästa som finns vissa dagar. bakis-dagen, sjukling-dagen, slapp-dagen över huvudtaget. man kan lätt känna sig fin i en sån där utan att behöva göra en "perfekt" outfit.. vissa dagar vill bara ju bara vara, typ.. man orkar helt enkelt inte alltid vara en glänsande barbie.. svårt o förklara riktigt, men ni förstår väl på ett ungefär vad jag menar?


och de där skorna skulle jag göra vad som helst för!

de blåa sa bara klick direkt.. jag föll pladask ner i shopping-pölen, haha.. riktigt snygga till en söt solbränna, mm jag smälter! ;-)



Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards