;)

Alla inlägg den 28 juli 2007

Av Thess - 28 juli 2007 13:29

vaknade nyss och känner mig faktiskt mycket bättre idag. och nu ringde becca också, ännu bättre! :D saknar henne grymt mycket, men nu ska hon åka hem idag så hon är hemma inatt någon gång, skönt!=)


väntar på att en söt liten prick ska ringa mig nu också, så där kan hända något skoj idag ;P är så sugen på att göra något.

måte iväg och ha nytt smink med, gahh.. så tråkigt när man inte har något bra smink, man känner sig så himla ofräsch o då brukar jag skita i sminket över huvudtaget, men då känner jag mig bara ful ändå, haha.. sicka problem man har då! ;D


nu ska jag gå och käka lite frukost och hoppas på att min huvudvärk går över.. jobbigt med ett bultande jävla huvud. =)

Av Thess - 28 juli 2007 01:28

åh vad det ska bli skönt att få lägga sig ner i den gosiga sängen nu! är helt slut i både kroppen och knoppen..

imorgon blir det nog en roligare blogg, får hoppas på det iallafall!

hoppas även att mitt humör är på topp igen.. för fy vilken extrem dag detta har varit, usch!!


nattinatti.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards