;)

Alla inlägg den 11 juli 2007

Av Thess - 11 juli 2007 14:08

har iiiiiiingenting att göra, o guess what?! sitter fortfarande i mysbrallor o en ful tee, HAHA. så jävla slapp.. orkar inte göra något.

har snart knarkat upp en helt påse halstabletter.. suckelipuck!


men nu har M kommit så nu blir de snart bilen iväg o fiiiska, haha, ja.. JAG ska fiska! möhööö.

blir de napp eller icke? ;)

Av Thess - 11 juli 2007 12:46

imorse när jag vakna så var det världens solsken ute, och nu då?! JO NU REGNAR DET OCH ÄNNU VÄRRE... DET ÅSKAR!! aahh, blir så suris!!

Av Thess - 11 juli 2007 11:19

de är onsdag idag va? har ingen koll alls nu när man är ledig från allt..


godmorgon förresten! sovit gott? för de har jag.. iallafall så de duger för min del, meep! =)

vad händer idag? ingenting?! nä.. misstänkte väl det.

min näsa säger bara prosit heeela hela tiden, jobbigt va? mjo.. lite.

o jag har ont i mauuuuuuuuuugen..

o jag fattar inte.. mitt knä är fortfarande helt cp.. för har jag inte gått på ett tag o ska resa mig o gå så vill de typ vika sig helt läskigt och jag har inte fått någon remiss till sjukhuset iheller.. skummt.. ska jag behöva ringa dit o skälla på dom lite? nee, för jag hatar sjukhus, så man vill ju helst slippa, men de är inte så jäkla skoj iheller att de inte blir bättre.. HUMS!!


nä, nu ska jag göra något vettigt.. tjingtjong!

Av Thess - 11 juli 2007 00:54

http://www.youtube.com/watch?v=2cnRXmMn2Ag


här snackar vi talang, och 6 år gammal?! AMAAAZING!

min kind fick känna på tårar som aldrig förr.. helt sjukt!

tänk att få vara mamma till en sån söt flicka, hihi! :P.


nu säger jag godnatt! :)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards