;)

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Thess - 3 januari 2008 23:04

Med tanke på hur fort folk tar saker för givet, så har jag ändrat lite i mina inlägg. Varsågoda, people!


Det är skrämmande att man inte ska få lov att säga sin mening utan att få en massa frågor om varför jag säger så, om jag menar någon speciell och framförallt om jag menar just den personen.


Känner ni er träffade? Isåfall av vilken anledning? 

Ni borde nog ställa frågorna till er först innan ni går på mig som om jag vände hela världen och skapade cirkus.


Detta är ju mina tankar, vad jag tycker och vad jag anser är fel för mig.

Alla personer tycker inte lika, alla tycker heller inte om att bli behandlade på samma vis som du. Acceptera det!

Annars om det skapar sådan oro av att läsa vad jag skriver, så skit i att ens glo här inne. Svårt?


Jag säger inte att ni inte får fråga mig. Men(!!) kan man inte ta det i en normal ton, på ett schysst vis, så har jag faktiskt ingen lust att ens bry mig om era frågetecken. :)


Jag kan, konstigt nog, ändå inte sluta le inombords åt de som verkligen tar åt sig direkt, av minsta lilla. Kan det vara så att ni får lite kalla fötter? ;) hope so... mohahaha!

Av Thess - 3 januari 2008 18:44

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Punktering, nope. Torkarblad, yes!

2. Hur äter du ett äpple?
Biter, tuggar, sväljer...

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
alla små kryp, svarta eller vita - bortbortbort!

4. Big Brother eller Sportnytt?
Big Brother. Bara för att.

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?

Rosa ferarri!

6. Är du mörkrädd?
Yao.

7. Resmål som fascinerar?
Ehum. Det får jag nog fundera på.

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Lillasyster.

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Oj! hm. Gretchen Wilson? ;D

10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt.

11. Bästa stunden på dagen?
eftermiddag/kväll.

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobil, väska, pengar.

13. E-post eller snigelpost?
E-post är ju enklast, men visst är det mysigt med ett handskrivet brev på posten? =)

14. Den senaste komplimangen du fick?
"Faan, vill ha, vill ha, vill ha ditt hååååår" antar att det är en komplimang? ;p

15. Senaste gången någon skällde på dig?
ojojoj! DET minns jag inte! Så är det att vara snäll flicka jämt. ;)



-


Nu ska jag ut och leva jävel med självaste Minette.

Av Thess - 3 januari 2008 16:25

Jag har funderat över ett och annat nu den senaste tiden...


OVERKLIG VÄNSKAP. what?! tänker ni.

Men jo. Sånt finns.

Nu först ska/kan(!) jag göra något åt det.

Jag tänker minsann inte lämna rum öppna vind för våg till någon som inte engagerar sig ett smack själv, forget it, babes!

Det känns bara så jävla... ja, jag vet inte alltså. Det finns inte ord.

Om man aldrig ses, hör av sig (och om man väl ses, så är det självklart den andras fel att man inte gjort det tidigare!!), eller visar något som helst intresse för vänskap, så tänker jag inte dela med mig av mitt innersta, mig som person. För... vad finns det för anledning? ärligt?

Nä fy fan säger jag bara! Jag SPYR på sån skit, seriöst.



Det är dags att börja visa vad man går för nu, innan det är försent.

Jag har en gräns, den överstiger inte ofta, men nån gång! Att folk inte tror det, är DERAS problem.

Nu är det min tur att visa vart skåpet ska stå.

Det ordar sig nu, Thess.


och en sak till; Lova inget som ni inte kan hålla. För helvete!


-


antar att detta inlägget åker bort snart igen, men vafäään, måste skriva av mig lite, då känns det så himla mycket bättre efteråt.

och jag ber om ursäkt för mitt språk, haha.

Som jag sa. Jag har också en gräns, når man över den så smäller det - och då riktigt ordentligt! Att där kommer lite fula ord ur min mun då får man ta med en nypa salt. Jag lugnar mig ska ni se. ;)


Hoppas alla mår bra idag, det gör jag =)

- om vi nu bortser från detta lilla utbrott. höhö. :P

Av Thess - 3 januari 2008 15:32



Vi behöver dig just nu.

Var är du nu?

Kan du komma hem?

Om inte för evigt, ändast för en stund?



don't ask...

Av Thess - 3 januari 2008 00:58

Tandläkaren höll käften.


Bästa sättet att bli av med en frestelse är att falla för den.


Först till kvarn blir den som har en Volvo.


På pappersfabriken var det full rulle.


Den enda jag och min man har gemensamt är att vi gifte oss på samma dag.


Så långt tillbaka jag kan minnas har jag lidit av minnesförlust.


Lamphandlaren var ett riktigt ljushuvud.


Talpedagoger bara snackar!


.ixelsyd etni rah gaj ,jeN


En man behöver ett bra minne efter han har ljugit.



Godnatt!

Av Thess - 3 januari 2008 00:32

Blinka vänster, sväng höger.


Betala Expressen med en tusenlapp.


Kratta in dina löv i grannens trädgård


Blås ut ljusen på andras födelsedagstårtor


Peta folk i örat på bussen


Gör inget förrän du blivit bedd två gånger.


Fokusera på att vinna och strunta i spelets regler.


Se till så att alla får veta att du är på väg till toaletten.


Snyt dig i lånade näsdukar.


Ställ din kundvagn i kassakön, och gå sedan runt och handla mer.


Berätta färgstarkt hur en bortoperering av livmodern går till precis då förrätten kommer in.


-


Något SKA jag prova!

Vilket?

Ovido - Quiz & Flashcards