;)

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Thess - 20 januari 2008 19:55

Yey. Nu är jag tillbaka igen!


Har varit lite off de senaste dagarna och det behövdes verkligen. Har tillbringat helgen i storstaden. Bara tagit det lugnt och fullkomligt skitit i allt och alla runt omkring. Inte svarat i telefon, ingen dator osv. Mm, najs som fan.

Har inte direkt varit mig själv den senaste tiden. Förhoppningsvis ska det bli bättre nu!


Imorgon är det dags för skolan igen. Detta kommer bli en rätt hård vecka känner jag. (TUR FÖR MIG ATT JAG TOG DE DÄR OFF-DAGARNA DÅ! haha) Har ett prov imorgon. Tror inte att detta kommer gå så bra. Hums.. Men ska jag vara ärlig så skiter jag mest i vilket just nu faktiskt. Det får gå som det går.

Nästa prov är på ons/tors(?), ptja, något utav de dagarna iallafall... Näthandel då.

Det kommer gå betydligt bättre tror jag. Vi får hoppas på det iallafall!

Har även en och annan klippning som ska göras i veckan. B.la imorgon då...

Och sist med inte minst! Fixa partyoutfit till Emsans 18års-pratajj som äger rum på fredag! Stor flicka nu! höhö...

Har absolut inte den blekaste om vad jag ska sätta på mig. Kom gärna med förslag, people?! :P

Någon som hakar på en shoppingrunda i veckan? =)


Nej, minsann, nu börjar singing bee. Dags att hoppa ner i soffan! 

Hoppas ni har haft en givande helg.

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards