;)

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Thess - 26 januari 2008 09:55

MORNING HAS BROOOOOOOOOOOOKEN. (8) lalalalalalaaa...

usch, var glada att ni inte hörde det där. haha.


tänkte bara uupdatera er lite sådär.

Typ att jag sitter och halsar apelsinjuice, gnäller över hur ont jag har i skallen och sånt trams. ;)

Jag har drömt väääldigt jobbiga drömmar inatt. Ni vet sådär att man faktiskt tror att allt har hänt på riktigt när man vaknar upp också.

Jag är farlig i drömmarnas värld kan ni tro.

En gång var det så illa att jag vaknade upp och var helt rasande på den personen jag drömde om! Ja, jag tror nästan att där hade kommit en smäll här och där om jag var i närheten av jävelen. haha. opsidaisy! Lite läbbigt.


Jaja... ska snart ta bilen in till staan. Hoppas att man inte flyger av vägen bara, stormen är ju inte nådig om man säger som så. Det liksom riktigt tjuter in genom väggarna här, och DET är väl läskigt om något?! Speciellt på kvällen när det är kolsvart. Wahh, nu sitter jag och skrämmer upp mig själv.

Borde kanske gå och göra mig klar istället?


meow.

Av Thess - 26 januari 2008 01:18

Nu ska jag försöka sova några timmar. Jag behöver all sömn jag kan få. Den senaste tiden har varit hård och jag VET att det kommer fortsätta ett tag till. MEN jag SKA klara av det. ska ska ska! Allt ska tillbaka där det var förrut, för såhär kan jag inte ha det.


Har inte kunnat dra mig till skolan ens på nästan 2 veckor. DET suger verkligen! Jag känner mig som en äkta loser om jag inte är där på några dagar och tanken på att man har mycket att ta igen när man kommer tillbaka får en att krypa ihop ännu mer. Men som jag skrev i något inlägg innan så är det nya friska tag på måndag som gäller! jag ska visa att jag klarar av att vara stark även när det är riktigt, riktigt tungt. Jag vill kunna göra mina närstående stolta! Ja fy fan... Detta SKA bli bra, Thess. oavsätt hur. DET SKA GÅ BRA!


blablabla, jag bara babblar på i en dimma här...

Dags för sängen nu iallafall. Imorgon ska jag upp tiiiiiidigt för att fixa det nedrans passet. Hur jävla porrig kommer jag bli på fotot på en skala? SunkThess är ingen hit, tro mig damer och herrar!

Sen ska jag tröstshoppa och hitta present till Emelisan. Tror det blir en självlysnade dildo... det lär uppskattas! Nä, nu försökte jag bara vara lite rolig. Oroa dig inte, Em - detta fixar Thässolouu.


Sov gott allihopa!


Ljuset finns där, någonstans, när du har letat tillräckligt länge i mörker... =)

(ja, det tyckte jag var bra sagt för att komma ur min mun)


Glöm ej bort...

Ovido - Quiz & Flashcards