;)

Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Thess - 22 januari 2008 13:08

Av Thess - 22 januari 2008 12:31

Tydligen var man inte bra nog för becca så JAG FLYTTAR VÄL SJÄLV DÅ!! Känn på den, din jävel. ;)


Hm. ja ni, plugg som fan idag. Snart dags för prov igen ju...

Har jag berättat hur det gick med det senaste provet? Man skäms nästan för att berätta. =)

Klassen kom iallafall in och satte sig. Fick ut pappert och hann inte merän skriva sina namn sen satt alla där som frågetecken. Efter ett tag säger läraren "äh, vi tar det nästa vecka istället. Byebye"

Happ........ som vanligt då.

Förra provet vi hade med henne hade man idiot-tränat på hur länge som helst. Men när vi väl kom och skulle skriva det så kom hon med smartingen "använd boken till hjälp istället om ni inte kan"

HEEEEEEEEEEEEERREGUD säger jag. Vilken.... människa! tss. aja...  =)


Men som sagt, plugga idag. Tvätta lite. Roligt värre! hmpf.


Av Thess - 22 januari 2008 02:22

Ah, jag kan inte låta bli att tjata. Jag är minst lika ner-kärad i allihopa, men pojken i gänget har något speciellt. Vad det är har jag ingen aning om, men...


... jag menar, kolla bara ?!


 


busfrö.



Av Thess - 22 januari 2008 01:34

Nu ska jag gå o pussa på bebisarna och bädda ner dem, sedan är det min tur att snarka. mihi.

Har en del att stå i imorgon, så godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards