;)

Alla inlägg den 25 januari 2008

Av Thess - 25 januari 2008 23:40

om jag stampar, slår, hoppar, skriker, lipar, slår ännu mer, skriker högre, stampar runder överallt, slår huvudet i väggen 3964582 ggr, skriker så att jag töms sakta men säkert för varje sekund, till slut faller ihop av utmattning. Får jag som jag vill då? Blir NÅGONTING bättre då?


Det fattades bara...


och ibland tappar man allt.

Och jag då. EGOTRIPPAD JÄVEL SOM MAN ÄR.


... och jävligt onödig.


Mm, såhär tänker jag i mina sämsta dagar.

En sån dag har jag idag.



Av Thess - 25 januari 2008 21:00

Yup, så var helgen här igen. Denna gånen tycker jag faktiskt att veckan har gått ganska segt. Kanske beror på att jag mest har legat hemma och tyckt synd om mig själv? Nästa vecka är det nya friska tag som gäller!


Jag strunta i att åka in till Lund idag faktiskt. Gick mot bussen men vände igen när jag insåg att jag nästan höll på att flyga med vinden. Bokstavligt talat. Det var mysigare inne i soffan med varm dricka, täcke och helt plötsligt hade jag somnat.

Några timmar senare kommer Isak in. "Torajs, maten är klar." "m'key. jag kommer snart..." svarade jag. Lillskiten kutade ut i köket till mamma och vråla "HON BLEV INTE AAAARG!!" haha. sötis. (De som känner mig vet nog hur mitt humör är annars när jag nyss vaknat, därav hans glädretjut.) ;)


Erhm... nu sitter jag här i mina jättebiga träningsbrallor och hoodtröjan som täcker halva rumpistumpi och sjukt fräsiga glojärn, eller glasögon som det också heter. Varmt och gosigt minsann, sjukt givande fredagskväll om ni frågar mig! :)

Det blir shopping imorgon istället och party på kvällen, så det är väl bäst att man laddar upp sina batterier såhär dagen innan.

Vågar jag säga att jag inte ens har handlat present än? eh... ja, typiskt mig. :)


OH, VET NI VAD?!

Resan är bokad. wehey!           v


Av Thess - 25 januari 2008 11:20

Öj, vad trött jag blev nuu då. Känner mig som en radiostyrd sak. ;D

Ska iallafall dra mig in till Lund nu. Hoppas jag inte blåser bort bara! nöffnöff.


Hejdå.



Av Thess - 25 januari 2008 07:53

meow.


Jag är fortfarande vaken. Just nu är jag pigg också. Det är ju faktiskt rätt bra.

Tänkte dra mig in mot Lund lite senare, gissa om jag ska kuta över centralen till espresso house? syyykt längesen jag drack deras syyykt smarriga kaffe! meep.

Får väl ta en Nova-runda med. mm, mm, mm!

Annars då? Jodå...


Duscha och vidare till ica exakt... nu! Hajplopp. =)


Av Thess - 25 januari 2008 05:33

Tro inte att det är en lätt match. =)


Kunde fan icke somna, så när klockan blev på tok för mycket så vågade jag helt enkelt inte blunda ens. Ska ju väcka lillskiten halv sju så hon kommer upp och iväg till skolan. Vore ju lite tragiskt om hon skulle skolka redan såhär tidigt i åldern pga att jag inte vaknar. ;P haha.

Fan, jävla ungee...

Så ja... Med tanke påatt min dygnsrytm är jävligt ostabil nu så tänkte jag att jag lika bra kunde vända tillbaka dygnet nu. Smart av dig, Thessyy!

Undra hur tidigt jag lär slockna ikväll då................ lalala.


Nu till den stora frågan: Vad göra i en heeel timme nu tills skiten ska upp?!

1. koka kaffe och dricka som fan.

2. duscha iskallt.

3. rulla tummarna.


Grannarna har iaf redan duschat.

JAG HÖRDE ER MINSANN!! mm, bara så ni vet!

Och jävlar vad bilar har börjat köra ut redan. ;O

mm, så mycket man får reda på när man pysslar med operation vända-tillbaka-dygnet. :D höhö.


no one, no one, no oooooooooooooooneeeeee.........


ah, jag funderar fan på att väcka henne redan. tror hon att hon ska få ligga där och gotta sig medans jag sitter här och har absolut nada att göra? Nä minsjäl. Någon ordning får här ju vara. ;)


NU ÄR DET KRIG! MUUUUHAHAHAAAA.

Av Thess - 25 januari 2008 00:53


såhär har jag sett ut de senste dagarna ungefär. osminkad,

blek, sick, pyjamas dagarna ut. sjukt jävla sexigt. eller nått.


Hur glamouröst är inte mitt liv?



Jag vet att ni är avundsjuka.

Av Thess - 25 januari 2008 00:51


SNART BORDE DET VÄL BLI LITE MER POSITIVT? EH...

Ovido - Quiz & Flashcards