;)

Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Thess - 7 januari 2008 23:49

Vi haaaaar käkat rostmackor (som jag förövrigt råka bränna - ALLIHOP, men säg det inte till någon... jag är duktig i köket annars!), pillat på våra söta laptop(ar?), hon visa mig nått nytt spel, men jag kör fortfarande med mario...

Seeen har vi tvättat kläder, torkat kläder, stökat, dansat nakna. Nä, förlåt. Sätt inga kaksmulor i strupen nu! Jag ljög. Vi hade/har kläder på oss...

Jag har även steppat runt i mina nya, skyhöga(!!) stövlat tillsammans med min sjukt porriga pyjamas - hon njöt, fråga henne själv! ;)

Nu försöker jag få henne att skriva blogg själv, men hon kommer på en massa undanflykter och frågar heeeela, hela tiden efter bra anledningar till VARFÖR hon skulle... Vilken tös alltså, en flating på högra kinden skulle hon haft! (ja, jag fick faktiskt kolla efter så att det blev rätt med min vänstra hand, så smart är jag!)


Madde "vad använder du denna till?" säger hon medans hon håller upp min vinöppnare...

Thess "den kör jag upp i ...."

Madde "GUMPEN?! :D

Thess "njae, brukar välja framstjärten.


Nu ville hon köra arga leken. Vi får väl se vem som håller sig längst. Jag återkommer med besked!

....

......

.........

....................................


Av Thess - 7 januari 2008 19:14

Börjar bli trött nu, yesyesyes! Kanske somnar jag i god tid ändå. ;)

Nästan läskigt att man inte har varit i skolan på ungefär 8 veckor. Jag minns inte ens schemat längre. ojsh ojsh!


Förövrigt sitter jag här nu och stirrar på skärmen, trycker på lite tangenter, smuttar cola (ja ni såg rätt!!) då och då. Jag börjar lära mig att dricka det nu. Vuxet va?

Tuggar på någon gummisak, gör fula miner... äh, nu är jag löjligt jobbig!

Kolla schemat var det ja...


påfyllning, påfyllning!


Helt plötsligt blev min tråk-kväll en kul-kväll! meep, min Maddyyy pommsi to Thessyyyy (sorry, nu tar jag efter dig, davvobobo!) och nannar.

Dvs mycket flick-prat, göra tio-i-topp på pojkarna i min nya kalender som jag fick av pappa sist, skitsnack, någon som  hjälper mig att smörja BUS på ryggen, ja ni vet sånt som bara tjejer är bäst på...

och imorgon är det kö på toaletten när smink och tandborstning ska ske, jag kan nynna till musiken med hes morgonröst tillsammans med någon, på promenaden till bussen och även på bussen blir det icke ensamt.

AH, känner ni hur bra jag mår nu? ;D

Ett minus - Jag är inte lika trött längre. MEN, det kan jag ta. ;)

Kom nu flickis, så ska vi vara tjejiga och käka fruktsallad, eller just det - du skulle vara fruktissalladis 2night? iiiih.


... och ja, jag har kollat schemat. GILLA LÄGET!


SÖÖÖÖÖÖÖT, javesst!


goddag, vad onödigt.

hihi.

Av Thess - 7 januari 2008 15:03

Nja, snarare flitiga Thess. ;)


Har kört lite tvätt och pulat runt här hemma nu.

Förtjänade ett avsnitt av OTH, självklart. Blev seg efter det så ska ta en stund till att plugga istället innan jag börjar med garderoberna, för det har man inte hunnit med än! Nöff nöff på mig!

Ojdå! Disk fanns här visst också. Någon som är villig att ta den? Snällapälla? Mihihi. :)


Dags att ta sig i kragen, again! Bibiiii...

Av Thess - 7 januari 2008 12:31

Sjäklvklart kommer jag åt den där knappen stup i kvarten när jag har skrivit långa inlägg så måste börja om 3967 gånger innan jag kan spara inlägget.

hade varit smart nog och kopierat det jag skrev, men råka visst kopiera över det igen. Öj! Då tar vi det igen. Höhö.


Skolångesten har börjat smyga sig på. Men jag känner mig ändå sådär lite "fit for fight". hihi.

Det ska bli skönt att komma igång med de tiktiga vardagsrutinerna igen faktiskt.

Jag ställde väckarklockan på 10.00 idag för att kunna hinna emd det jag ska hinna och även för att jag ska kunna somna i hyffsad god tid ikväll.

Den första tiden är alltid svår när det gäller tidiga morgnar osv, men det ska gå det med!

För en tid sen blev jag nästan sur för att jag somnade så himla tidigt på kvällarna, och det fortsatte några dagar in på lovet. Självklart blev det ändring och jag var uppe allt senare. Nu får man sota för det! Taskigt. ;)


Nåja. Läste på skolans nättidning innan att vårt sommr/vinterlov kommer vara extra långa detta år. Det ser man fram emot! Mycket planeras inför sommaren kan ni tro. =)

Och bara nu en månad efter har vi lov igen. Sedan kommer påsklovet snabbt efter det med. Även många "lediga dagar" kommer komma. Så denna terminen kommer gå fort.

Räknade lite snabbt att sommarlovet är ju redan om cirkus 4 månader. Ganska snart, ellerhur?


Nog om skolan.


Sitter här med mitt kaffe nu och nynnar till musik. Min mage skriker efter food, så får väl försöka få den nöjd snart.


Ska hinna göra klart i mina garderober idag. Gjorde bara 2 + lite skor igår. Uh!

Nu har jag ingenstans att sätta de andra skorna så får hitta en nödlösning till nästa IKEA-besök...

Efter det ska arbete skrivas! inget måste, men det kan vara rätt skönt att ha en del överstökat. PLUGGISEN IS BACK! Mohahaha.


Nä, people, nu ska jag få något gjort här!

Take care...

Av Thess - 7 januari 2008 01:40

Här nedan följer lite bilder i blandad kompott...


Ska vi börja med att göra reklam för Coop? Sorry, Ica!

Okej. Helt nykter var man väl inte...?


Såhär såg jag ut på nyår.

Även där hade alkoholen träffat min kropp, det är också en ursäkt för den suddiga bilden. 


Klass 8 @ sandbäcksskolan

Först och främst måste jag hämnas lite.

REBECCA - ÖVESRTA RADEN FRÅN VÄNSTER, NR 3, MOHAHAHAHA!

Mig får ni leta efter. ;)

Ledtråd: visar lite mage..................... hmm.

Ovido - Quiz & Flashcards