;)

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Thess - 11 januari 2008 16:01

Har precis pluggat samhälle. Fick hjärnsläpp ett tag men då fick pappa ställa upp via telefon, sen gick det som på räls igen!

Nu funderar jag på om jag ska följa med till släktingar i Kristianstad ikväll eller inte. Vilka problem jag ligger inne med... ha. ;)


vi får väl seeeeeee...


Nu börjar OC! hihi.

Av Thess - 11 januari 2008 13:47

Jag kan fortfarande inte smälta det. 11 år! My god!



Av Thess - 11 januari 2008 12:31

Helgen är här! Oj, vad skönt. Nu kan man sova länge några dagar igen. De ni!


Mådde blaha-blaha imorse när jag vakna, så fick gå och lägga mig igen några piller senare. Alltså ingen skola idag. Tur att vi inte hade några speciella lektioner och dessutom slutade tidigt.


Har varit uppe ett tag, sitter och väntar på att kaffet ska bli klart. Tänkte städa lite senare. En typisk fredag-syssla för mig, boring. Men mitt i veckan varken orkar eller hinner man röra ett finger när man har kommit hem, såå ja...


Många har snackat om Amanda Jenssens uppträdande på Grammis-galan, mest negativt har jag fått läsa/höra

Men... håll i hatten! ;P

Jag tyckte faktiskt att hennes röst var minst 20 gånger bättre nu än i idol. Nu kunde man ju verkligen höra sång, rena toner osv. Max några få enstaka toner blev halv-fjuttiga, men hur mycket kan man egentligen begära? Det går inte att jämföra en som varit i branschen typ knappt 1 år med en som varit där kanske 10 år.

Där kan man snacka mer krav och grejer än i lilla idol. Ja, idol ÄR litet om man jämför.

Hon är ju klart bättre nu om ni frågar mig!

Idol var nog inte riktigt hennes grej, men tydligen behvödes det för att hon skulle bli synlig...

Många har också snackat om att hon så osäker ut och inte alls förde sig lika bra på scenen nu som i idol och blablabla. Jag förstår inte...

Idol var... ja jag vet inte. Ingenting?

Nu gör hon sitt, det hon vill, det hon gillar och kan. Det syns tycker jag!


"Do you love me?" Love är väl att ta i, men i like.

Åh, jag hatar att vika mig sådär! HAHA.  

Så... Käften, David... ;)


Ber om ursäkt för det röriga inlägget. haha! :P

Next stop: Postlådan! Byebye...

Av Thess - 11 januari 2008 01:33

Sådär ja. Det var ett tag sedan jag tänkte gå och lägga mig, men systeryster var pratsjuk så vad gör man inte...

Nu är mascaran borta och tänderna borstade, snart, alldeles snart ligger jag i stoooora möjspöjsiga sängen med boken.

Sjukt bra var den förrästen! "här och nu"


Imorgon är det en kort skoldag. Tacka gud för det!

Jag har flicksmärta likt aldrig förr. Trodde ärligt att jag skulle spy, dö och hela skiten innan.

Då är det 2 panodil+1 ipren som räddar. Yey!


Slocknade på soffan förrut. Det var faktiskt inte riktigt tänkt så.

Jag har fortfarande inte lärt mig det där med att kunna ligga och glo på tv UTAN att somna. Men oj vad skönt det var! ^^


Opsydaisy, jag ska ju upp om 4h, kanske borde tänka på refrängen nu då? =)


Kan det vara småttingarna Sofie och Thess?

Ovido - Quiz & Flashcards