;)

Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Thess - 12 januari 2008 17:50

Som sagt, pappi har fått en fix-idé att ha countryparty med en massa vänner hemma ikväll.

Jag är inte så pigg på att dra någonstans så fick helt enkelt dra hit några kul typer som jag kan roa mig med istället. Det kan väl inte vara det roligaste att sitta där ensam ungdom med en massa 40åringar?! ;D


Antagligen lär det bli lite "lekar" också, så då passar det ju nästan bra med unga people mot 40+! haha.


Ja, det blir inte roligare än vad man gör det till. =)

Självklart ska min cowgirl-outfit på! ;P


Byebye.:)

Av Thess - 12 januari 2008 15:08


Min prins.

Jag vill inte..?


Nu ska Thessy iväg och handla med pappyy. Självklart på Ica, haha. ;)


Av Thess - 12 januari 2008 12:24

Godmorgon people! Allt bra?! =)


Hade ju inte så värst mycket planer inför helgen men redan nigår dök det upp lite skojigheter.

Var i Kristianstad. Gick först ut och käka, drack vin, tog även någon tequila-shot. Hade riktigt kul och det blev en precis lagom fylla, så man slapp bli bakis idag. =)


Ikväll händer det grejer igen. Country-fest av något slag, hähä. Kan bli sjukt kul tror jag! Lalala. =)



Ovido - Quiz & Flashcards