;)

Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Thess - 5 januari 2008 02:26

Katt-mormor då, hihihi.


Än sålänge finns här 2, skeeetasmå, helt vita sötisar.

Eller ja... "söta" kan man väl inte direkt säga att de är, liknar mest ett par förkrympta råttor. Men söta på ett speciellt sätt, självklart. ;)

AUUUUUW. Ni skulle bara se dem! tihihi.


Näe, nu får jag återgå till födseln. Det ser ut att komma en till. ;)

Önska mig en trevlig... natt! pff. :P


Förrästen. Donken-mat är påväg hem till mig. YESYESYES! ;)

Av Thess - 5 januari 2008 00:10

Öj, klen uppdatering. Sorry, mina fans.

Har varit hos pappa i stort sätt hela dagen och hans dator är fruktansvärt seg, så man är glad om man slipper sitta vid den - alltså avstod jag! ;D


Ja, som sagt, jag var hos pappa. Möööjspöjs.

Där var betydligt mer snö än här. Fast så är det oftast nere på österlen, så varför blir jag förvånad? =)


Han är klart bättre, men en bra bit ifrån frisk. Där finns inte mycket ork i krabban iheller, men det kommer så småningom...

Pappa skröt med sin talang i köket, det blev kyckling och ris. Guldstjärna till dig!

Efter 3 mätta och belåtna magar så slängde vi oss bokstavligt talat i soffan och vrålkolla på "Reine och Mimmi i fjällen", heter den så? Nåväl...

Självklart blev jag och lillasyster sugna på nått gott, så det fick bli en kladdkaka. Kladdig och god var den, men pappa fråga såklart om vi inte kunde använda frysen nästa gång. Ohyffsade jävel! ;)


NU har jag åkt hem... Sitter här och glor. Skulle kunna dödat för ett happy meal med cheesburgare. Åh, vad göööött!!

Fryser röva av mig snart dessutom. Dumma förkylning!


Nej, här blir det inga barn gjorda. Byebye!

Ovido - Quiz & Flashcards