;)

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Thess - 7 april 2008 23:05

Nervös, sårad, förväntansfull, tom, glad, besviken, ledsen...

Ja, jag vet inte. Så mycket känslor som blandas i mig just nu.

Ena sekunden känns det som om jag fullkomligt skiter i allt det trista men ett ögonblick senare står jag där, och jag har blivit kastad tillbaka till det negativa.


Hur kan man lita på en människa (gång efter gång) som man redan vet bara kommer sparka en i ryggen en stund senare, igen(!)?

Hur i helvete vågar man öppna sig för denna falska, kalla, oförstående, sviniga, glädjedödande människa?

Varför är det så jävla lätt att förlåta varje gång? (och jag är inte den som förlåter hur och vad som helst!)

Varför är det så svårt att släppa taget om denna människa?


Jag fattar inte att jag gör detta mot mig själv. Gång efter gång.

Jag menar... en person som denna hade man ju egentligen kastat på soptippen efter sitt andra misstag? (alla är vi värda iallafall EN chans...)


och anledningen till att jag har stukit över människa och person är för att en som gör såhär är inte värd titeln "människa" eller "person", knappt titeln "kräk" eller "svin" heller för den delen.


OOOOOOOOOOOOOOOOOO, S O P A!


If I should die before I wake, it's cause you took my breath away.

Losing you is like livin in a world with no air.


I'm here alone, didn't wanna leave. My heart won't move, it's incomplete.

Wish there was a way that I could make you understand.


But how do you expect me, to live alone with just me?
Cause my world revolves around you, it's so hard for me to breathe.


Tell me how I'm supposed to breathe with no air.

Can't live, can't breathe with no air. It's how I feel whenever you aint there. Theres no air no air...


Got me out here in the water so deep.
Tell me how you gone breathe without me, if you aint here I just can't breathe.
Theres no air no air, no air air...


I walked, I ran, I jumped, I flew right off the ground to float to you.

Theres no gravity to hold me down fareal.


But somehow I'm still alive inside. You took my breath but I survived.

I don't know how but I don't even care.


But how do you expect me to live alone with just me?
Cause my world revolves around you, it's so hard for me to breathe.


Tell me how I'm supposed to breathe with no air.

Can't live, can't breathe with no air. It's how I feel whenever you aint there.

Theres no air no air.


Got me out here in the water so deep.

Tell me how you gone breathe without me, if you aint here I just can't breathe.

Theres no air no air, no air air...

Av Thess - 7 april 2008 18:43





Jaevlar vad kassa bilderna blev när jag laddade upp här då.

Bladdriga och helt plötsligt ser jag grönögd ut?! hahaha.

JAJA. SKIIIIIIIIIT SAMMA! ;)

Av Thess - 7 april 2008 17:21

Det är sol ute.

Barnen på gatan skrattar, leker, hoppar och springer.

Jag har sålt bra skit idag.

Charlotte kommer hem väldigt snart.

Snart är det sommar.

Snart är det lov. Långt lov.

Snart ska jag och Rebecca ut på "roadtrip"


Mycket "smått" som gör mig så nöjd!

Just nu kan jag inte bry mig mindre om allt det som gör mig less. Det får vara.


Imorgon ska jag på möte. Jag är nervös.

Men jag kan inte bry mig mindre, sålänge det känns såhär.


Nu ska jag studsa vidare på mina rosa, fluffiga moln.

Av Thess - 7 april 2008 14:42

Godermorgon!

Det blev rätt sent igår ändå. Började pyssla på min hemsida och klockan blev bara mer och mer...

När jag väl bestämt mig för att gå och lägga mig så satte jag igång att läsa en bok och självklart kunde jag inte sluta förrän den var slut, haha. ;P


I vilket fall som helst, nu är jag vaken.

Har suttit och fulat runt lite här och där. pratat med trevligt folk och druckit gott kaffe.


Jag och min syster har väldigt underliga hobbys. Haha!

Hon älskar, verkligen älskar(!) att kolla på barnvagnar. Trots att hon inte är på smällen. (och hur säker kan jag vara på det?! jaja, vi gissar att hon inte är det iallafall!)

Och något jag är helt frälst i är brudklänningar. ;)

Nej, jag hade inte tänkt ställa till med bröllop och grejer än, men hur fint är det inte?

Ska jag någonsin gifta mig (vilket jag hoppas), så ska det vara rejält!

Ingen halvdan klänning och ingen halvdan middag osv. Allt ska vara hej o hå liksom! Höhö.


Idag fick jag syn på drömmarnas brudklänning. Heeeelt galet fin!

Jag fick väl fnatt och ropa hejvilt till mamma. Jag tror minsjäl att hon fick en hjärtattack.


KOLLA VAD FIN!!



Åh. Vackert, vackert... ^^



Av Thess - 7 april 2008 02:22




OKEJ. DETTA ÄR SJUKT.

S - J - U - K - T!


Jag har gått och haft en bild i huvudet på en klänning jag vill ha, har letat överallt, precis öööverallt! T.o.m. på barnavdelningarna(!!)


Till slut är jag helt säker på att jag aldrig någonsin kommer hitta den perfekta, men tänkte att eftersom jag ändå var inne på gojane.com och kikade på skor så kunde jag lika bra kolla genom snabbt ifall där var någon som kunde falla mig i smak. Nope, inte det inte!


Fortsätter att fula med en massa annat och av någon anledning har jag inte tryckt bort gojane.com och ramlar dit igen.

DÅ ser jag den, en übersöt liten varelse, så ensam och så fin. (nej, skämt å sido) men iallafall, DÄR var den!

Min klänning som jag har haft i skallen och knappt kunnat sova för.

Självklart blir jag överlycklig och kollar priset. Inte alls farligt.

Sen slog det mig - Jag har hört at den där jävla tullkostnaden inte är nådig? Är det sant? :( buhuuuuuhuhuuu... Vad fan skulle det kosta isåfall?


Jag lever på knäckebröd i ett år för den där, var så säkra!!

Av Thess - 7 april 2008 00:20

Nedrans jävla huvudvärk! Jag blir tokig! Inte har jag hittat den "perfekt blommiga" klänningen iheller, förutom de jag visade innan. Men jag har ju en bild i skallen på en jag vill ha, och då SKA jag ha en sån också.

Jaja, jag får väl fortsätta att leta då...


Borde kanske bege mig mot sängen snart. Ska iofs inte upp speciellt tidigt imorgon, men på tisdag blir det en aning tidigare pga möten och grejer.


Tänkte fixa lite med mina beställningar och sånt skit imorgon dock. Har inte tagit mig i kragen riktigt. Men pengar behövs och för att få pengar så måste man ju jobba... hrm. Knivigt de där, Thess. ;)

Egentligen är jag bra dum. Jag har ju kunder, medans andra kämpar för att få minsta lilla sålt. Ändå är jag seg som en kola med att ta upp mina beställningar och bara skicka iväg, få hem det och sedan leverera vidare. WHY?!


Jag menar såhär ser min uppgift ut ungefär...

1. Kunden skriver i sin beställning.

2. Jag går in på datorn och fyller i en beställningssedel till de som sedan ska packa ihop hela min beställning med kundernas varor och klickar på "skicka"

3. Några dagar senare kommer en lastbil till min dörr och lämnar hela beställningen.

4. Jag delar upp kundernas varor var för sig och kollar så att allt är rätt.

5. Levererar till min kund.


Egentligen är jag ännu dummare som går ut och berättar hur dålig jag är som säljare. ;) haha


Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards