;)

Alla inlägg den 24 april 2008

Av Thess - 24 april 2008 23:36

Ja, ungefär. Är något trött, så snart ska jag lägga mig i sängen och läsa i boken. Den är über, verkligen!


Dagen har rullat på bra idag. Den mesta tiden har spenderats ute i solen. Helt underbart! (Hörde dock att det skulle bli sämre väder imorgon? Suck)

Har ävens kickat in två uppgifter till skolan, det känns riktigt bra.

Ska in dit en sväng imorgon. Ska också försöka hitta ett par tygskor eller fler. Vill ha både marinblåa, vita och gråa. Kanske svarta med. Haha. Så typiskt mig.

Jaja, efter skolan och det där ska jag bege mig in till Malmö, där kommer jag också stanna över helgen. På kvällen blir det grillparty (Förjävelen, väder! Bli Inte ovänn med mig nu!) så jag ska lura in modern min på systemet en sväng. Har ni något tips på vad som skulle kunna vara gott att dricka? =)


På luuurda ska vi hämta den nya caaaar'en, haha. Jag har en stark känsla av att jag kommer bosätta mig i den resten av helgen?


Såg att Gina tricot hade fått in en sjukt söt marinblå klänning med vita prickar på. I tubmodell. Jag vill ha! Jag måste ha! Nu!

Ingen trevlig själ som är sugen på att spendera lite tid i några affärer i helgen? :P




Av Thess - 24 april 2008 12:36

Sitter och letar efter några tygskor från lacoste som jag fick ögonen på i veckan. Blev helt kär! Jag måste hitta, nu!


Blir tokig snart. :(

Av Thess - 24 april 2008 00:22

Heeeeeeeeej allihopa! :D Allt väl? Jag är DUNDERTRÖTT, verkligen!

Bestämde mig för att gå och sova för några timmar sedan men kände att jag var tvungen att ta itu med två arbeten, så nu ca 2½h senare är jag färdig med dom. Ska bara lämnas in också men det gör jag imorgon minsann!


Jaha. Plåtningen då. Det gick riktigt bra faktiskt. Jag är nöjd. Sjukt rolig fotograf så allt släppte direkt, s k ö n t! Man vill ju gärna inte vara stel som en pinne och se dum ut på varje bild. haha. ;P

Väl färdig där så rullade bilen ner till havet. Oj, vad mysigt där var. Jag fullkomligt njöt av solen strålar mot hyn och vattnets brus i öronen.

Därefter bar det hem och då blev det grillat. Ljuvligt! :D


Imorgon har jag inga planer. Tror jag iallafall (? :$). Mitt minne är inte helt ok, just nu iallafall. ha.

Sååå, om nu inget är planerat så ska jag städa lite, fixa med mailen och sedan skicka in mina arbeten + börja på några andra uppgifter så jag kan bli färdig med allt snart. Vore skönt att slippa ha det i tankarna.

Hoppas vi på klarblå himmel och vindstilla imorgon? Tänk för DET gör vi! =)


Godnatt mina små bloggnördar! hihi.


PS. Förlåt mig, Anna. Kladdkakar och kaffet ute på altanen får vi ta en annan dag. DS.


OJ! Nu kom jag på det! Jag skulle kanske simma med Anna imorgon! Oooops.

Hm, som sagt... minnet. :D haha.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards