;)

Alla inlägg den 21 april 2008

Av Thess - 21 april 2008 22:50

Hihi hallåja! Läget och sånt? höhö. Här är det finemangbang. eller ja, så bra det KAN vara för tillfället iallafall, och det är ju inte dåligt trots allt. ;)

Vad sysslar ni med ikväll, people? Själv sitter jag här och fular mig. pratar med Jossejossefinfin. Hehu. Vi samlar ihop en massa poäng till biocheckar och presentkort. Galet kul faktiskt! har redan samlat ihop en hel del. ;) hihii.


Vill ni också ha chansen att få detta HELT GRATIS?!?! =)

isåfall tycker jag att ni ska klicka er in på http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=37943 och samla ihop poäng.

Det är riktigt smidigt och sjukt kul! mihihi. Good luck! =)


Nu ska jag fula vidare. :D puss!

Av Thess - 21 april 2008 11:16

Helluu mina små vänner! Allt bra? Själv är man tokförkyld (pollen eller vanlig förkylning?) men jag är glad ändå, hehu.

Ska snart göra mig iordning och dra in till Malmö stad, yey.

Ska iväg och kolla på ny bil idag också. Än har det inte blivit något köp, noej!


Det glädjer mig att det fina vädert håller i sig fortfarande. Så galet skönt! Inte ett moln på himlen, grr!

Fick nya sunglasses igår. Världens finaste! hihi. Jag är kär. Dessa kommer användas flitigt minsann. :)


Två dagar kvar till plåtningen. Oj oj oj. Det ska bli så kul! Jag har funderat ut en outfit än sålänge. En sådär puttinuttigull, haha. Mina svarta, puffiga tubklänning skulle kunna gå. Dock känns det lite sådär halvkasst eftersom Rebecca antagligen också skulle ha en svart klänning, MEN jag är helt säker på att den inte är likadan så det borde ju funka, eller?

nåja, vi får se. 

Tänkte isåfall ha bara ben eller ett par söta strumpisar till. Det skulle varit sött med ett par svarta strumpor med spets av något slag uppe vid ankeln.

well well, vi får se hur det artar sig.


nu ska jag gå ut och hämta posten sen blir det till att fixa sig!

Ha en bra dag! hihi.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards