;)

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Thess - 11 april 2008 12:03

Oj, vad många mina besökare har blivit den senaste tiden! Helt plötsligt är ni dubbla antal! Men jag klagar inte. Det är bara kul. Hoppas ni stannar. ;)


Nåväl...

Idag är det fredag, nämen?! och jag sitter här med min latte. (Kolla! Jag har lär mig!) ;)

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, men jag får snabba mig lite eftersom jag råka skriva till pappa att han kunde komma redan klockan 13.00 Whopsidaisy!

Det är som vanligt när det gäller mig. Alltid ska jag vara så himla lugn och sansad till en början, men när det väl börjar bli dags så springer man här som en yr höna och vet knappt vart man ska ta vägen, haha.

Jaja, skitsamma. Det löser sig!


I skrivande stund kom jag på att tiden har gått ruskigt fort sedan vi skaffa det nya huset nere på österlen. Det var ju i slutet på förra sommaren vilket betyder att vi snart har bott där ett helt år! Galet! Ni ska bara veta hur fint där är vid denna årstiden.

Snart ska vi börja måla det röda på själva huset och bygga altan längsmed det och kanske även bygga upp ett lusthus.

Vi har även en ganska stor sjö, fast... den har vi inte vågat inviga än. ;P

Vår stora trädgård bjuder på gungor och ett och annat bus av fröknarna Andersson. Mohaha.

Det bästa av allt är nog att vi har sjukt nära till våra hästar! mihihihi. :D

Ahh, jag ska nog ta lite foton och lägga in. ;)


Nog om vårt hus nu. ;P Det är dags för duschen!

Have a nice daaaaay! :D

Av Thess - 11 april 2008 00:51



Oh lord! Jag är helt slut som människa. Funtar på att dra mig mot sängen och läsa. Ska upp ganska tidigt imorgon och bege mig till pappa eftersom det inte blev av idag.

Har fixat en del med mina arbeten idag, så det känns skönt. Ska inte bry mig om det ett dugg i helgen. Det blir bäst så anser jag.


Just ja! Det är ju fredag imorgon! Att man kan bli så vilse på dagarna. ;)

Händer det något speciellt då? Jag har inget planerat merän att åka och kolla på någon bil på lördag, tror jag det var. Ska även umgås lite med Madde och Määägnus, yey.

Annars blir det väl bara slappt, fula runder med mina pållar och sådär.

Är grymt sugen på shopping också. Men säg när är jag inte det? Min omgivning är nog hyffsat trötta på mig. Ha!


Nä minsann, nu väntar tandborstning och sängen. Night, night!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards