;)

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Thess - 10 april 2008 13:37

Jag får väl börja be om ursäkt för mitt "kaffe" igår. Det ska tydligen kallas latte med både mjölk och socker i. Ha. ;)


Nåväl. Allt bra med er idag? Här är det kanon!

Sitter (fortfarande) i min morgonrock och mumsar en kopp kaffe latte och känner mig duktigt nöjd.

Har fått lite mer uppgifter att jobba med nu i svenskan.

Ska lämna in ett arbete om dialekter. Himla intressant faktiskt! Dialekter är kul. Det finns så många fina. t.ex norrländska, gotländska osv.

Mm, som sagt, intressant det där.


Nu ska jag leta upp laddaren till min laptop och sedan börja skriva så tangenterna blir varma!


Have a nice day!

Av Thess - 10 april 2008 00:52


 



Onsdagkväll. Nåååågot trött. Ska alldeles strax bege mig mot sängen och läsa i min nya bok. Den andra tog ju slut efter en dag, och bokmal som man är så var jag tvungen att skaffa en ny fort som attan. mihihi.

Just ja! Idag fick jag höra att det fanns en kvinna som skrivit 3 böcker, varav 2(om jag minns rätt?) skulle handla om självkänsla och blablabla.

Jag har föör mig att den ena hette självkänsla nu! eller något sånt.

Jag vet att hennes namn sas, men jag har totalt glömt det. Någon som vet vem det kan vara som jag snackar om?


Jaja, nog om det.

Jag är grymt sugen på kaffe. En fet kopp, varmt kaffe med mjölk och socker. MUUUUUUMS!

Men ska jag få någon blund inatt så borde jag nog avstå. Pyttsan!

Morgonkaffet är ändå godast, ännu godare lär det bli imorgon då. ;)


Och på tal om morgondagen. Vad händer då? Jag har iiiiiingen aning. Möjligtvis plugga lite natur och skicka in. Drar kanske ner till pappa också. Får se...

Skulle nog följa med Madde in till city också. Den stackarn har lite svårt för att fixa det där med bussar själv nu när hon numera sitter i rullstol. Då får Thessoolouuu ställa upp, hehu.

helt plötsligt skulle jag visst ändå göra något. Opsidaisy. ^^


NU - SÄNGEN!

Night, night.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards