;)

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Thess - 9 april 2008 15:29

Sådär ja. Då var denna veckans måsten klara, haha. Rätt skönt faktiskt. ;)

Har precis språkat lite med pappa. Lite planer finns det allt. Ska antagligen åka ner till honom imorgon och stanna där till fredag eller nåt. Han är ju ledig så då får man passa på. ;D Tänkte kolla ut lite låtar och sådär med. Skoj! :)

Det blir en hel del planer till sommaren. Allt är dock inte helt klubbat, men än sålänge ser det ljust ut. :)


Nu ska jag fortsätta träna låtar! Bye... ;)

Av Thess - 9 april 2008 11:08

Onsdag idag då. Denna veckan har faktiskt gått ganska fort tycker jag.

Ska snart in till skolan och fixa lite, sen åker jag väl hem igen och gör ingenting, haha. ;P

Vad konstigt det känns att inte ha den tanken att man måste upp tidigt för att hinna med bussen till skolan och sådär. ha. Men, jag njuter så tro inget annat. ;)

Snart är det sommarlov också, holy makarony! Den 4 juni. Om 56 dagar för att vara exakt. Fast ja, man skulle väl nästan kunna säga att det redan har börjat lite smått. hihi.



Av Thess - 9 april 2008 00:05

Jag, ego? Nähä? ;)


Min skinnjacka är inte förstor och jag har inte svarta strumpor på mig.

muhähähähäää. ;D


Sådär ja. Då har ni sett mig med väldigt lite smink och väldigt mycket slappa kläder.

En vanlig Thess då eller? ;)


Fortfarande vanliga Thess.




S u c k. ;)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards