;)

Alla inlägg den 28 april 2008

Av Thess - 28 april 2008 23:49

Har man lovat, så har man. Här kommer några av bilderna som togs. Dock är det så himla segt att ladda upp här idag, så ni får nöja er med dessa idag helt enkelt!

Observera att bilderna är helt oretuscherade, haha.


Av Thess - 28 april 2008 23:08

Jahaa. Så var måndagen förbi. Bara sådär!

Sitter och språkar med min lilla bäschtis Charlotte om livets goda ting och ja, även några icke goda. Ni vet... Malmö förlora idag. MOT HELSINGBORG! För helskotta! Jag blir vansinnig! Skärp er nu! Många utropstecken där.

Iallafall. Att prata med henne är bra. Skönt. Kul. Man har så mycket att berätta. Händerna bara rabblar på fort, fort, fort. Man hinner inte avsluta en mening innan man börjar på nästa. haha.

Åh, tre veckor imorgon, sen är du hemma hos mig igen. In Sweden, yey!


Tisebebisen ligger i mitt knä och spinner. Så himla gulligt! Challe berättar att hon brukar gå på kattjakt. Där finns tydligen många kisar ute. Mihihi.

ÅH VAD JAG LÄNGTAR TILLS DU KOMMER HEM!

jag ska visa allt jag kan. HAHA!


Nä, nu ska jag fortsätta msn:a, meeeeep.

Av Thess - 28 april 2008 12:49

Sitter nu med färg i håret. Jag var så sugen på att färga det igår, lite ljusare liksom men fåtal slingor i så det ser sådär nyss-kommit-från-standen-look. Men det blev inte så himla bra som jag förväntat mig så nu färgar jag det mörkt igen, haha. Får göra ett nytt försök senare. Just nu trivs jag bra nog i det mörka. Det blir så fint till brännan och ja... Ni fattar. ;)

Hoppas nu bara att det blir den vanliga mörka färgen. Annars blir jag faen less. ;P


Sitter även och planerar lite med mina kusiner och övriga släkten. Mamma fyller 50 år i helgen och vi hade tänkt busa till det riktigt ordentligt för henne. Hon är SÅ nervös redan för hon misstänker något, den fisen. Dock tänker jag inte skriva ut vad som komma skall här eftersom hon är nyfiken och kikar nog gärna in på min blogg, haha. Men galet kommer det bli... och kul!


Nä, nu måste jag snart skölja ur håret. Sedan dra upp till Madelen med foton och sånt. Haha.

Puss!

Av Thess - 28 april 2008 12:10

Sådär ja. Då har jag redan fått iväg hela TVÅ arbeten till. Känns lagom skönt såhär en måndag. Nu har jag inget mer jag måste göra denna dag ju! Grr! ;)


Soligt och fint är det ute också. Ljuvligt! Funderar på att få ta i något kul sällskap och gå ut. Tralla runder liksom. Bara vara. Mums! :D

Men först ska jag käka upp min glass. Glasstokig som man är! hihii.


Hur mår ni idag då?

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards