;)

Alla inlägg den 30 april 2008

Av Thess - 30 april 2008 11:57

Okej, innan jag gör något annat så måste jag bara visa er världens sötaste hund!

Aina heter hon, och är såååååå liten. Hihi. Jag blev alldeles kär.

Ni ska se när man kommer, så viftar hon helt mycket med sin svans. Det ser så himla gulligt ut. Åh, jag vill haaa. Give me!








Aww, jag smäälter. Hihi.

v

Av Thess - 30 april 2008 11:39

Jag och Charlotte försökte luska ut om det var valborg idag eller imorgon. Har inte så bra koll på det där, men tydligen är det idag(?)

Ska ni göra något speciellt eller? Det är ju rätt mycket dricka och sådär vad man har hört. Men varför egentligen? Jag förstår inte riktigt. Är det något speciellt? Ni får gärna förklara för tröga Thessy. ;)

Well well... Själv har jag ingenting planerat mer än att jag ska åka in till Malmö snart och göra inget särskillt.

Lite molningt är det idag, men solen visar sig allt mer vilket är skönt. Hoppas på lite värme så jag kan ha klänning på mig utan att frysa ihjäl.  


Nu måste jag trava in i duschen och fixa till mig lite.

Ha en trevlig valborg! :D (Eller vad man nu säger.)

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards