;)

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Thess - 8 april 2008 22:41

Ouuuuj, ouj, ouj! Ni som känner mig vet ju ungefär hur galen jag är i glass. Och för några veckor sedan så testade jag en ny. Sorbet då, med smak av mango. Det måste nog fan vara den godaste glassen jag någonsin har smakat! Den är mjölkfri också, så gissa om jag är en lycklig loppa?

Snart är en halv liter nere i mageeeen. hihi.


Någon som såg MIF - RÖGLE idag? OJ. OJ. OJ, säger jag bara! helt galet jävla klockren match. Dock tycker jag att MIF hade varit ganska mycket värda segern. ^^ höhö. Aja, jag ska inte klaga. De var duktiga!

ÅH, VAD JAG ÄLSKAR MALMÖ! :)


Nu ska jag läsa mailen och sedan inta soffan, igen.

Hajdo.

Av Thess - 8 april 2008 14:48

Jag har varit iväg på möte nu. Det gick mycket bättre än vad jag väntat mig.

Fick även höra att jag inte var normalt begåvad utan extremt b e g å v a d! ;) Gissa om jag är äckligt nöjd? HÄHÄÄ.

Sååå... Thessy fortsätter med sina studier på hemmaplan. Så jevla nice! Tidiga morgnar och sega bussar - släng er i väggen! GRR! ;)


"sydskånska gymnasiet står för flexibelt lärande - då ska vi stå upp till det med!"

Jo, jag tackar jag. ;)


MEN, det finns ETT men!

... jag är trött. hähuuu. ;)

Av Thess - 8 april 2008 07:46

Herrejävlar vad trött jag är, helt galet! Jag ska nog aldrig mer låte kisemis få sova hos mig.

Konstant har den lilla varelsen fått för sig att bita i näsa, mun och tår och jag har såklart vaknat varje gång.

Drömde också att jag försov mig innan. Suck.


Inte var det nog där, nejdå.

När jag hade bestämt mig för att gå upp så satte jag igång och gjorde kaffe, när jag kommer ut i köket en stund senare så har jag inte satt dit kannan ordentligt så hälften av kaffet har åkt utanför.

Det var bara till att börja torka upp.


Nu har jag fått mitt kaffe på rätt plats och håller på att sörpla för fullt. Det krävs idag.


Ännu en sak som irriterar mig till tusen nu är dessa jävla gatsoparna.

Varför i helvete håller man på att sopa i vårt område såhär dags på morgonen med maskiner och grejer som väsnar värre än en krokodil som blir påsatt?!


Ont i magen har jag också. Fruktansvärt ont!  

Ska ju vara på möte klockan 10.00 Hua! Hoppas det går bra. Jag är riktigt nervös nu. Egentligen borde jag inte vara det, men jaja, nu är det så iallafall.


Undra hur dagen blir med min (o)tur idag?

Jaja, godmorgon får jag väl ändå säga!

Av Thess - 8 april 2008 01:16

Jag borde legat i sängen för exakt 1h och 16 min sedan. Vad för gör jag här?



... äter.

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja!
 Nej!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards